IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Mollan79 - på min klinik ska vi ta lutinus iaf fram till testdag. Så du behöver nog någon paket lutinus till om de kör samma på din klinik :)
Lycka till imorgon, ni som ska göra ÄP!
För mig minns jag det som en positiv händelse, mycket tack vare morfinet. Det kändes som en skön berusning jag håller med tidigare talare, värmekudden var min bästa vän efteråt!
Josefinehej och kingston:
Jag var sinnessjukt nervös för äggplocket och var nästan svimningsfärdig innan. Kan säga att det gick hur bra som helst!! Det känns men på nåt konstigt sätt, inte ontkänsla liksom? Jag kände mest i höfterna och i svanken då man tydligen har nervgrupper som går precis där. Var tydlig med om det känns, då fyller sköterskan på med morfin. Är man riktigt nervös kan man få lugnande innan, det var skönt!
Ett tips till efteråt är att ha vetekudde! Den var superskön att ha i bilen och medan den var varm kändes knappt det onda.
Lycka till!!
Jag håller din hand tillbaka! Detta kommer gå fint för oss båda :) Ett viktigt steg mot målet! KRAM
Lycka till imorgon, ni som ska göra ÄP!
För mig minns jag det som en positiv händelse, mycket tack vare morfinet. Det kändes som en skön berusning jag håller med tidigare talare, värmekudden var min bästa vän efteråt!
Kingston: du är Inte med på listan? Hur gammal är du? :)
Tur det finns hjälpmedel att ta till! ;)
Tack för lyckönskningen!
En fråga (lite pinsamt men ..)
Någon här inne som är hård i magen efter återinföring? Vet inte om det är av latinus men jag är så hård i magen. Vågar inte heller riktigt "ta i" då jag är rädd att något ska gå fel. Ruv.dag 4
Någon här inne som är hård i magen efter återinföring? Vet inte om det är av latinus men jag är så hård i magen. Vågar inte heller riktigt "ta i" då jag är rädd att något ska gå fel. Ruv.dag 4
Halloj. Inget är pinsamt och att bajsa är som mest naturligt :D
Jag är på ruvdag 6 och from dag 4 började jag bli hård i magen (är det mkt sällan). Vet ej om det är Lutinus eller icke. Kram.