IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!
När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??
Tack för kramar! Kramar tillbaka
RD 13 idag med 2-dagars och mensen började nu på kvällen. Tredje gången gillt blev ingen succé. Tråkigt... Bryta ihop lite och sedan nya tag!
Hej på er
Tänkte bara uppdatera lite. Korta protokollet med högre dos funkade bättre på mig, 10 ägg varav fyra befruktade. Ett 2-dagars ruvar jag på sen ons 4/2. Börjar tappa hoppet lite bara då jag har mensvärk o molvärk mest hela tiden :(
Fick först bara Lutinus för en v utskrivet men efter ett samtal till kliniken så fick jag mer så det räcker fram till testdag 20/2.
Kram till er alla som kämpar <3
När började alla med lutinus? Till mig har dem sagt samma dag som återföring men ska man då börja på morgonen den dagen eller efter återinföringen??