• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • Kxx
    Karro80 skrev 2014-12-31 14:31:08 följande:
    Trevligt med en Örebroare till! Välkommen!
    tack! :) så du är också från Örebro?
  • Kwekwe
    ChiliFrö skrev 2014-12-29 23:01:41 följande:

Välkommen Kwekwe! Taskigt av den kvinnan jag hade fått ett utbrott :P *hormoner*

Karro80 får du kallelse ? Lyxigt! I mitt område får man själv ringa och boka tid!

de var ditt andra barn också va?

Många omföderskor :)

Imorgon är äntligen mitt gamla sen förra graviditeten öppet då ska jag ringa dom och boka tid. Det här i min lilla ort känns alldeles för oseriöst och slarvigt. . Vill gärna inte riskera något nu när en raket förlossning kan va på g ;)

Känner ni något i magen? Jag har dom senaste dagarna haft foglossningar från hell! Mest fram och de gör vansinnigt ont men även en hel del värk i livmodern. . Hade jag gått 10 veckor längre hade jag vart säker på att det var förlossning när som helst :/

Kanske redan har klagat på det? Gravidminne.se. ..

Tack :) Tycker att jag känner inland nu men är osäker, kan vara tarmarna också tänker jag. Har blivit trött, yr och andfådd igen den här veckan, trodde det var över :( och magen växer så snabbt! Har inte ens gått halva tiden än och ändå känns det riktigt tungt nu. Gnäll gnäll ;)
  • Jamtlandstaus
    Kxx skrev 2014-12-31 15:13:36 följande:
    ja, inte så roligt när kroppen inte funkar som den ska riktigt. det är väl bara att bita ihop antar jag, för hittills har det bara blivit värre, och då var första små känningarna för ungefär 11 veckor sedan (nu är det rätt mycket om man säger så).

har du gjort något annat ul tidigare? jag har rul 15/1, men har gjort kub-test så i v 13 var allt bra, dock oroar jag mig för att något gått fel efter det. svårt det där med rörelser, jag vet ju inte hur det ska kännas så är osäker på om jag känt något än, och i så fall är det bara någon enstaka gång.
    Gjorde oxå ett UL i v12-13, har RUL den 23/1. Så tre veckor till...
  • Kwekwe
    Jamtlandstaus skrev 2014-12-31 23:48:19 följande:
    Gjorde oxå ett UL i v12-13, har RUL den 23/1. Så tre veckor till...
    Samma här, nupp v 13 och rul 22/1 :) vi ska inte ta reda på könet den här gången
  • Kwekwe
    Kxx skrev 2015-01-01 01:06:13 följande:

Vi vill ta reda på kön om det går att se :)

Ja det ville vi med vår första och det var fantastiskt kul att veta då. Nu testar vi det andra alternativet :)
  • Kelsson1

Kwekwe: Jag är alltid lika imponerad när någon klarar av att vänta in till förlossningen på att få reda på kön själv är jag för nyfiken, spricker om jag inte får reda på det nuuuuuuu

• Karro80

Vi tog inte reda på kön sist och inte den här gången heller. Får bli en överraskning!

Gott nytt år förresten!

• emtfb

Jag skulle aldrig kunna hålla mig enda till förlossningen för att veta vilket kön det är, hehe! Spricker också av nyfikenhet Skrattande

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015