Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Välkommen Kwekwe! Taskigt av den kvinnan jag hade fått ett utbrott :P *hormoner*
Karro80 får du kallelse ? Lyxigt! I mitt område får man själv ringa och boka tid!
de var ditt andra barn också va?
Många omföderskor :)
Imorgon är äntligen mitt gamla sen förra graviditeten öppet då ska jag ringa dom och boka tid. Det här i min lilla ort känns alldeles för oseriöst och slarvigt. . Vill gärna inte riskera något nu när en raket förlossning kan va på g ;)
Känner ni något i magen? Jag har dom senaste dagarna haft foglossningar från hell! Mest fram och de gör vansinnigt ont men även en hel del värk i livmodern. . Hade jag gått 10 veckor längre hade jag vart säker på att det var förlossning när som helst :/
Kanske redan har klagat på det? Gravidminne.se. ..
Vi vill ta reda på kön om det går att se :)
Vi vill ta reda på kön om det går att se :)
Kwekwe: Jag är alltid lika imponerad när någon klarar av att vänta in till förlossningen på att få reda på kön själv är jag för nyfiken, spricker om jag inte får reda på det nuuuuuuu
Vi har redan tagit reda på kön, tycker det är praktiskt att veta
Vi tog inte reda på kön sist och inte den här gången heller. Får bli en överraskning!
Gott nytt år förresten!
Jag skulle aldrig kunna hålla mig enda till förlossningen för att veta vilket kön det är, hehe! Spricker också av nyfikenhet