Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
God Jul!
Hej, jag har BF den 3 juni. Ska på rutinultraljud den 7 januari i borås, någon som vet ifall man får veta kön där? :)
God jul allihopa!
God Jul på er
Loe, Wow, roligt med 2 av samma kön. :) Så nu blir ni 4 tjejer mot en kille då? ;) Oj, så ofta som varannan vecka? Pga av hypertyreosen?
Jamtlandstaus, vad skönt att veta att det är en frisk flicka :) Och grattis till vinsten, inte ofta man vinner något, inte jag iaf.. :) Kul att komma iväg!
God Jul på er
Loe, Wow, roligt med 2 av samma kön. :) Så nu blir ni 4 tjejer mot en kille då? ;) Oj, så ofta som varannan vecka? Pga av hypertyreosen?
Jamtlandstaus, vad skönt att veta att det är en frisk flicka :) Och grattis till vinsten, inte ofta man vinner något, inte jag iaf.. :) Kul att komma iväg!
Jamtlandstaus: Stort Grattis till besked om att det blir en liten prinsessa!
Jamtlandstaus: Stort Grattis till besked om att det blir en liten prinsessa!
Hej! Nu ahr vi äntligen landat i soffan efter 5 dagars hektiskt julfirande!!
Grattis till alla fantastiska och positiva besked alla har fått
hur mår alla såhär efter julstöket?
Vad har ni fått i era klappar?
Vi har gjort graviditeten officiell under allt firande så nu vet alla!
Har börjat få värk i magen under dessa dagar och har en känsla av att allt inte är riktigt bra... Foglossningar i blygdbenet som värker men också en hel del värk i livmodern, främst om jag suttit en stund, någon som känt något liknande?
Jamtlandstaus, Ja jag förstår det, måste kännas otroligt lättande att få veta det. :) Hur mår du nu med tungandningen/flåsigheten och de?
Jag va in till akuten och fick ta prover på propp i lungan och dom kolla hjärtat, för jag hade sjukt jobbigt att dra djupa andetag, de va en månad sen. Men visade inget och jag hade ju som magkatarr och de har gått över nu och även andningen är nu helt normal! Sååå skönt!!
Jamtlandstaus, Ja jag förstår det, måste kännas otroligt lättande att få veta det. :) Hur mår du nu med tungandningen/flåsigheten och de?
Jag va in till akuten och fick ta prover på propp i lungan och dom kolla hjärtat, för jag hade sjukt jobbigt att dra djupa andetag, de va en månad sen. Men visade inget och jag hade ju som magkatarr och de har gått över nu och även andningen är nu helt normal! Sååå skönt!!