Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Så kände jag sist, det kändes som en katastrof när dom inte kunde se så vi betalade för ett nytt ul i Stockholm. Men redan innan tvåan hade vi bestämt oss för att vänta, så det har blivit lite av en grej det också. Just att det är så spännande! Vi skulle inte köpa en helt ny garderob om det skulle bli en kille ändå, och dom växer ju så snabbt. Han får väl bli lite "rosa" ett tag ??
Här har de varit otroligt mammigt ett tag men vi har jobbat för tt det ska gå åt pappa hållet mer och mer och det börjar bli bättre även om mamma är första valet så duger ofta pappa också nu.
Kxx Hej och välkommen! Kul att de dropar in fler och fler trots att vi gått halvtid Här är fogarna för jä*liga... Känns tråkigt att dottern ska behöva hoppa badet vissa kvällar när mannen jobbar för att ha inte klarar lyft i och ur badkaret..
Men va samma med henne i dessa veckor.. tror de va v 16 jag fick med henne och de kom som ett julkort på annandagen med första känning.. Mest i blygdbenet denna gången och det gör så ont så jag knappt kan stå eller gå. tack och lov mest kvällstid, bälte hjälper mig inte alls :'(
Ska vi gör en ny BF lista? Känner att jag har noll koll men de kanske bara är jag? :P
Jag börjar så kan ni hänga på om ni vill. Kanske kan lägga den som en tilläggskommentar i trådstarten emtfb om alla vill att vi kör lista??
BF-datum
12/6 ChiliFrö 2:a barnet tror själv 5 eller 14/6 ;)
Ska vi gör en ny BF lista? Känner att jag har noll koll men de kanske bara är jag? :P
Jag börjar så kan ni hänga på om ni vill. Kanske kan lägga den som en tilläggskommentar i trådstarten emtfb om alla vill att vi kör lista??
BF-datum
Jag är gärna med på ny BF-lista men önskar starkt att den inte läggs i trådstarten, den blir så lång då plus att den inte går att redigera utan kan bara läggas till ytterligare tilläggskommentarer!
Tror inte att det går att kopiera listan på mobilen men provar
Men annars någon vid dator kan rätta till...
BF-datum
22/6 Jamtlandstaus, 3:e barnet, väntar en tjej
Jag är gärna med på ny BF-lista men önskar starkt att den inte läggs i trådstarten, den blir så lång då plus att den inte går att redigera utan kan bara läggas till ytterligare tilläggskommentarer!
Tror inte att det går att kopiera listan på mobilen men provar
Men annars någon vid dator kan rätta till...
BF-datum
För mig hjälper inte bälte riktigt heller tyvärr. Eller, både hjälper och stjälper. Får ont av det för att det stryper blodtillförseln för mycket när jag går så att musklerna påverkas, men om jag bara står vid spisen/diskbänken så kan det hjälpa.
BF-datum
14/6 Kxx, 1:a barnet
14/6 emtfb, 2:a barnet
15/6 Karro80, 2:a barnet
14/6 emtfb, 2:a barnet
15/6 Karro80, 2:a barnet
Satte ju in mig på fel plats först!