• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • Jamtlandstaus
    ChiliFrö skrev 2014-11-24 21:10:52 följande:

Hur många har bebisen fortfarande som en hemlis och hur många hr berättat?

Vi ska försöka håll oss hemliga till julafton, då ska barnens farmor och mormor få var sin fotobok och ska då få lista ut och sprida hemlisen :)

Om det går att dölja så länge :P Är skeptisk då magen redan putar ;)

Här är det hemligt för alla utom min man och mina mamma. Det blev så komplicerat att hitta på en story med mamma så jag berättade som det var. Om det går håller vi det hemligt fram till svar på NIPT som vi hoppas kommer före jul... annars kanske vi berättar för släkten ändå, allt blir enklare så.
    Ska på konferens i veckan och får smyga med lite alkoholfritt vin till middagen. Hade personalfest i helgen men kunde då skylla på att jag körde.
    Vi får se när/om första frågan kommer, har ju gått upp en hel del i vikt...
  • Karro80
    ChiliFrö skrev 2014-11-24 21:10:52 följande:

Hur många har bebisen fortfarande som en hemlis och hur många hr berättat?

Vi ska försöka håll oss hemliga till julafton, då ska barnens farmor och mormor få var sin fotobok och ska då få lista ut och sprida hemlisen :)

Om det går att dölja så länge :P Är skeptisk då magen redan putar ;)

Vi har berättar för våra föräldrar och syskon. Efter VUL förra måndagen har jag även berättat för min chef och för närmsta vännerna. V12 på måndag och efter det känns det ändå mer ok att berätta, börjar nämligen bli svårt att dölja och tror flera börjar ana.
  • emtfb

Karro80, tack detsamma! Ja nu rullar det på i en jäkla fart alltså. :) 12+1 idag för mig. :) 

6 veckor kvar till rul Skrattande

• Karro80

Händer inte mycket här... Någon som är med i någon annan tråd där det är mer inlägg?

• Jamtlandstaus

Kanske det är för att tråden ligger under graviditetskomplikationer o det inte är så många som skriver i tråden...?

Men det finns fler trådar med BF juni under Gravid och även under Medlemstrådar som är mer aktiva

• Kelsson1

För mig är det för att jag mår så illa att vissa dagar klarar jag inte av att ens starta datorn .
    De andra som mår illa, mår ni illa fortfarande eller har det gett med sig?

• Aiiia
    Kelsson1 skrev 2014-12-05 07:58:06 följande:

För mig är det för att jag mår så illa att vissa dagar klarar jag inte av att ens starta datorn .

De andra som mår illa, mår ni illa fortfarande eller har det gett med sig?

Går in i v 12 och mår fortfarande jätte illa, vissa dagar är det bara soffan som gäller orkar inte göra nånting :(
  • Kelsson1
    Aiiia skrev 2014-12-05 08:04:10 följande:
    Går in i v 12 och mår fortfarande jätte illa, vissa dagar är det bara soffan som gäller orkar inte göra nånting :(
    Jag är på 12+2 och tror att jag mår lite lite bättre än jag gjort tidigare men vågar fortfarande inte vara utan pimperan...
  • ChiliFrö

Här har en monster förkylning avlöst illamåendet. . :P

Skulle tro att detta är en tid i ggraviditeten som inte särskilt mycket händer vi känner inte varandra så väl och det är även nu många hoppar ur gruppen. Det kan vara därför det är dålig aktivitet..

Men släng in en fråga Karro80 så kanske folk aktiverar sig med att svara på den. :)

Väntar ju mitt andra så har mycket med ettan om dagarna och heltids jobb på skiftschema så därför är jag lite upptagen. men kikar in varje dag nöstan men som du säger lite skrivet oftast men alla måste hjälpa till för att få en aktiv tråd ;)

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015