• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • Cayenna
    JhjärtaK skrev 2014-12-12 18:01:37 följande:

Ah sorry, är 32 år

Jag mår både bra men också piss kan man väl sammanfatta det Är väldans trött och får sd om det blir någon extra timme på jobbet men snart blir det sjukskrivning för hela slanten och då blir det vila för hela slanten! Foglossningen har satt in ordentligt tyvärr men den kan ju fortfarande bli bättre så jag lever på hoppet

Det är helt klart kämpigare att bära två bebisar, allt sker liksom fortare och blir mer

Du får ta hand om dig och bebisarna i första hand så bra att du blir sjukskriven.
  • Cayenna

Försökt uppdatera trådstarten med JhjärtaK och får bara upp felmeddelande! Blir så irriterad på att det inte funkar. Försöker igen imorn.

Trevlig kväll alla

• Blåsippan84

Måste bara delge. Kom på imorse att 9/7 när vi är beräknade med bf är vår 4e bröllopsdag. Frågade maken vad det var för speciellt med 9/7. Äh nationaldagen?! Haha. Nog för att han vet att nationaldagen inte är då men han kom verkligen inte på vad det var för speciellt med dagen. Och för mig klickade det heller ej till förrän 1,5 v efter att vi ändrat bf. Så mkt firar vi bröllopsdagarna .

Här ligger jag med jäkligaste rethostan. Hostar så jag nästan kräks. Ringde 1177 men hon sa det redan som jag visste att inga hostmediciner ville hon rekommendera. Blir väl 3e natten utan sömn för min del .

• Blåsippan84
    737 dagar skrev 2014-12-15 13:32:39 följande:

Andra vulet idag (i v 10+3) och allt såg fint ut :D php9L3D1t15962.jpg

Skönt . Här var jag på inskrivning hos bm. En mkt lugn och förstående bm.

Sen har jag varit hos Vc. Har öroninflammation som gick hål inatt och hosta + feber. Fått antibiotika. Nu blir att försöka krya på sig
  • Cayenna
    737 dagar skrev 2014-12-15 13:32:39 följande:

Andra vulet idag (i v 10+3) och allt såg fint ut :D

Fantastiskt!!! Och fin bild <3

Hur var helgen hos syster? Fick du med lite kläder?
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-15 15:24:32 följande:

Skönt . Här var jag på inskrivning hos bm. En mkt lugn och förstående bm.

Sen har jag varit hos Vc. Har öroninflammation som gick hål inatt och hosta + feber. Fått antibiotika. Nu blir att försöka krya på sig

Men shit vad sjuk du är! Krya på dig, se till att du är frisk till jul. Stackare!
  • 737 dagar
    Blåsippan84 skrev 2014-12-15 15:24:32 följande:
    Skönt smile1.gif . Här var jag på inskrivning hos bm. En mkt lugn och förstående bm.

Sen har jag varit hos Vc. Har öroninflammation som gick hål inatt smile4.gif och hosta + feber. Fått antibiotika. Nu blir att försöka krya på sig
    Usch vad jobbigt :( krya på dig!!
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-13 22:21:16 följande:

Måste bara delge. Kom på imorse att 9/7 när vi är beräknade med bf är vår 4e bröllopsdag. Frågade maken vad det var för speciellt med 9/7. Äh nationaldagen?! Haha. Nog för att han vet att nationaldagen inte är då men han kom verkligen inte på vad det var för speciellt med dagen. Och för mig klickade det heller ej till förrän 1,5 v efter att vi ändrat bf. Så mkt firar vi bröllopsdagarna .

Här ligger jag med jäkligaste rethostan. Hostar så jag nästan kräks. Ringde 1177 men hon sa det redan som jag visste att inga hostmediciner ville hon rekommendera. Blir väl 3e natten utan sömn för min del .

Haha....man blir ju förvirrad av alla datum att hålla koll på!

Tänk om den kommer på Er dag!
  • 737 dagar
    Cayenna skrev 2014-12-15 20:39:58 följande:
    Fantastiskt!!! smile1.gif Och fin bild <3

Hur var helgen hos syster? Fick du med lite kläder?
    Tack :D det var jättemysigt ^^ fick med två stora kassar med kläder :D de blev så glada för våran skull också.

Idag vågade min man erkänna för sig själv att vi ska få ett till barn ^^ han blev så glad att han var på väg o krama gynekologen som var sjukt obekväm i hans glädjeyttringar :P
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"