• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • Blåsippan84
    737 dagar skrev 2014-12-05 12:31:24 följande:

737 dagar- 29 år, andra barnet, bf 9/7

Samma dag än så länge . Spännande! Vart bor ni i sv avlånga land? Jag bor i linköping.
  • 737 dagar
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 12:43:03 följande:
    Samma dag än så länge smile1.gif . Spännande! Vart bor ni i sv avlånga land? Jag bor i linköping.
    I Göteborg :)
  • Cayenna

Jag väntar in att mom in the city och JhjärtaK fyller på så lägger jag upp. Eller har jag missat nån då?? FÖRLÅT i såna fall och fyll på!!! Gravidhormoner gör en förvirrad!

• Cayenna

Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj

Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni

737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli

Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• mom in the city
    Patricia4 skrev 2014-12-05 12:00:23 följande:

Längtar tills jag är där i v 22 och magen syns. Tänk till jul vad fint med en fin klänning som visar magen. Fram till v 30 ser man ju hyfsat snygg ut fortf ;) och tänk december kommer attvaea full med en massa måsten och firande , sen är det bara tre mån kvar för dig :)

Jag ser verkligen fram emot den där "tre-månader-kvar-gränsen", att ha mindre än så känns överkomligt på något sätt. Jag är en sån som absolut inte trivs eller känner mig bekväm i detta "välsignade tillstånd". Är ju såklart väldigt glad och tacksam över att vara gravid då det innebär att vi kommer få ett barn till men om man kunde snabbspola tiden fram tills förlossningen skulle jag mer än gärna göra det.
  • 0fia
    Patricia4 skrev 2014-12-05 12:02:55 följande:
    Ja men är det inte bara du som kan lägga till som TS? Du kan fylla på med mitt sen: Patricia4, 39 år, fjärde barnet ,Bf 17 juni.
    Så kul med fjärde barnet. Vilken ålder är det på de andra? Jag har precis börjat bearbeta maken. Är inte säker på att jag orkar eller vill fyra men jag känner mig inte riktigt klar än......
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"