• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • mom in the city
    Patricia4 skrev 2014-12-05 11:12:17 följande:

Yippii - glädjens dag! Grattis till pickande hjärta

Vi fick bra siffror på nupp och det var en liten bebis där:) så glada och lättade !

Jättestort grattis till dig också!

Massor med goda nyheter här idag!
  • mom in the city

Vecka 22 här nu, magen växer varje vecka och lillebror sparkar på. Börjar känna mig "gravid på riktigt", tycker magen är i vägen redan och ändå kommer den bli mycket större innan det är klart.

Känns långt till BF, drygt fyra månader och man har ju inga UL att se fram emot så väntan känns lång även om det är mindre än hälften kvar. För min del skulle han gärna få komma nästa vecka!

• Cayenna
    mom in the city skrev 2014-12-05 11:22:46 följande:

Vecka 22 här nu, magen växer varje vecka och lillebror sparkar på. Börjar känna mig "gravid på riktigt", tycker magen är i vägen redan och ändå kommer den bli mycket större innan det är klart.

Känns långt till BF, drygt fyra månader och man har ju inga UL att se fram emot så väntan känns lång även om det är mindre än hälften kvar. För min del skulle han gärna få komma nästa vecka!

Men skönt ändå att bara ha bf väntan kvar! Rätt som det är ligger lillebror på ditt bröst. <3

Jag har kommit till 15+6 idag och min app säger exakt 40% är nått! Imorn går jag in i v17 - nu känns det som att tiden rullar på.
  • Patricia4
    mom in the city skrev 2014-12-05 11:22:46 följande:

Vecka 22 här nu, magen växer varje vecka och lillebror sparkar på. smile1.gif Börjar känna mig "gravid på riktigt", tycker magen är i vägen redan och ändå kommer den bli mycket större innan det är klart.

Känns långt till BF, drygt fyra månader och man har ju inga UL att se fram emot så väntan känns lång även om det är mindre än hälften kvar. För min del skulle han gärna få komma nästa vecka! smile5.gif

Längtar tills jag är där i v 22 och magen syns. Tänk till jul vad fint med en fin klänning som visar magen. Fram till v 30 ser man ju hyfsat snygg ut fortf ;) och tänk december kommer attvaea full med en massa måsten och firande , sen är det bara tre mån kvar för dig :)
  • Patricia4
    Cayenna skrev 2014-12-05 11:57:27 följande:

Ska vi göra en bf lista i trådstarten? smile1.gif

Ja men är det inte bara du som kan lägga till som TS? Du kan fylla på med mitt sen: Patricia4, 39 år, fjärde barnet ,Bf 17 juni.
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-12-05 12:02:55 följande:

Ja men är det inte bara du som kan lägga till som TS? Du kan fylla på med mitt sen: Patricia4, 39 år, fjärde barnet ,Bf 17 juni.

Okej då ska jag fixa när alla fyllt likadan info.

• Patricia4
    Cayenna skrev 2014-12-05 12:09:21 följande:
    Okej då ska jag fixa när alla fyllt likadan info. smile1.gif

Det blir jättebra :)
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"