• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • Blåsippan84

Sitter i väntrummet. Maken körde . Lediga idag. Sonens kompis från nya dagis ska komma i em hem till oss för första gången med sin mamma. Så blir en trevlig men full av bus i em.

• 737 dagar
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 08:47:11 följande:

Sitter i väntrummet. Maken körde smile5.gif . Lediga idag. Sonens kompis från nya dagis ska komma i em hem till oss för första gången med sin mamma. Så blir en trevlig men full av bus i em.

Håller massa tummar o tår :)
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 08:47:11 följande:

Sitter i väntrummet. Maken körde . Lediga idag. Sonens kompis från nya dagis ska komma i em hem till oss för första gången med sin mamma. Så blir en trevlig men full av bus i em.

Uppdatera snart <3 Nu blir ju jag spänd!! Jag tror allt går sååååå bra!
  • Blåsippan84

Gick bra att köra . Sitter mest i mitt huvud och ibland i vår knasbil med 1ans växel.

Det såg ut som en snigel i livmodern . En slemklump med ett hjärta som slog . Han backade mig lite till 9/7 istället för 13/7 men han sa att det kan ju ändras efter rul å så också. 97% att allt går bra nu lugnade han mig med.

Men sen förstår jag ju att man måste titta närmare på allt vid rul för att se att alla organ och så är bra. Men nu känner jag mig helt utpumpad. Ska slå på Barnkanalen för sonen och vila lite innan lunchdags .

• Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 10:54:38 följande:

Gick bra att köra . Sitter mest i mitt huvud och ibland i vår knasbil med 1ans växel.

Det såg ut som en snigel i livmodern . En slemklump med ett hjärta som slog . Han backade mig lite till 9/7 istället för 13/7 men han sa att det kan ju ändras efter rul å så också. 97% att allt går bra nu lugnade han mig med.

Men sen förstår jag ju att man måste titta närmare på allt vid rul för att se att alla organ och så är bra. Men nu känner jag mig helt utpumpad. Ska slå på Barnkanalen för sonen och vila lite innan lunchdags .

Underbara nyheter!! Grattis till lyckat Rul. Skönt att bli framflyttad

Nu väntar vi in nyheter från Patricia oxå!
  • Patricia4

Yippii - glädjens dag! Grattis till pickande hjärta

Vi fick bra siffror på nupp och det var en liten bebis där:) så glada och lättade !

• mom in the city
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 10:54:38 följande:

Jättestort grattis till lyckat UL!

Förstår att du känner dig utpumpad, vila och njut av de goda nyheterna nu!
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-12-05 11:12:17 följande:

Yippii - glädjens dag! Grattis till pickande hjärta

Vi fick bra siffror på nupp och det var en liten bebis där:) så glada och lättade !

Ännu mer glada nyheter!!! Grattis till bebin och bra siffror! Är du i v13 nu?
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"