Orka skrev 2014-09-24 17:40:40 följande:
Moolir, är det ditt mål att gå ner i vikt även under graviditeten, eller har det bara blivit så eftersom du mår illa och spyr?
Har du blivit rekommenderad att gå ner i vikt, nu när du är gravid? Jag trodde inte det var lämpligt med bantning under graviditet.
Jag har också alltid tänkt att jag inte ska klaga. Graviditet är ju det jag väntat på och varit avundsjuk på andra för i hela tre års tid. Men det ÄR faktiskt riktigt jobbigt och hormonerna låter mig inte vara glad och njuta som jag hade velat. Jag hoppas på bättring framöver.
Anki, jobbigt med småblödningar! Förstår att du är orolig. Här har det inte kommit en droppe sen strax efter införandet. Det tror jag kan ha varit nidblödning, alternativt någon restblödning från den hårdhänta hanteringen i gynstolen.
Nä, har inte blivit rekommenderad det och eftersträvar inte det heller direkt. Äter hälsosamt och i rätt mängd. :) Så absolut inget skadligt. Med tanke på min vikt äter jag fel och för mycket! ;) Vilket är absolut ohälsosamt för bebisen! :)
Jo, mina hormoner gör mig nedstämd... Försöker hålla gott mod och tänka att det går över...!