• V79

Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

• Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • V79

Har legat i feber och är så less på att vara gravid och inte kunna sova ordentligt. Vill gärna att det ska vara den 15/9 på måndag då jag har i planerat snitt om han inte kommit innan dess. Tror att bitar av slemproppen lossnat bara för att göra mig nervös inför vaginalförlossning, har gått över med 3 av 4 barn så han borde ju följa trenden tycker man plus att han ligger högt upp än med huvudet.

• E2012smamma
    V79 skrev 2014-09-06 13:13:13 följande:

Har legat i feber och är så less på att vara gravid och inte kunna sova ordentligt. Vill gärna att det ska vara den 15/9 på måndag då jag har i planerat snitt om han inte kommit innan dess. Tror att bitar av slemproppen lossnat bara för att göra mig nervös inför vaginalförlossning, har gått över med 3 av 4 barn så han borde ju följa trenden tycker man plus att han ligger högt upp än med huvudet.

Å nej fy :(

Jag blir snittad den 16/9 om han inte kommer på BF som är 15/9
  • Milla 79

Hej tjejer,

Jag mår faktiskt helt ok men såklart vore det skönt att få tillbaka sin kropp snarast!
    Var på shopping-runda med familjen idag och det krävs ju en del planering med toalettbesök och när vi kom hem så fanns det verkligen inga krafter kvar i denna kropp!

Men nu är det inte lång tid kvar!

Hade kraftiga och regelbundna sammandragningar härom dagen/kvällen men de var borta dagen efter sedan så han har nog inte bråttom ut.

• MalynCazzandra

Hej.

Jag mår bra men är mest trött på att inte få sova. Det tär på humör och kropp och jag vill bara att han ska komma nu. Jag vill inte gå över för mycket men tyvärr så har jag inga känningar alls på att han vill komma ut. Iofs så har jag fem dagar kvar till bf men är ju inne i vecka 40 nu och vill bara att det ska dra igång. Vill erfara denna spännande upplevelse :)

• wiizz

Endel av slemproppen gick för några timmar sedan!!! Åh vad jag hoppas!!

• Milla 79
    wiizz skrev 2014-09-08 12:24:39 följande:

Endel av slemproppen gick för några timmar sedan!!! Åh vad jag hoppas!!

Vad spännande! Glad

Själv har jag inte lyckats se den där himla slemproppen med något av mina 2 tidigare barn så jag har inga förhoppningar på att se den denna gång heller.
    Dock så har jag tjocka vitaktiga flytningar idag (sorry för detaljerna) Cool men vet ej om det har med någon slempropp att göra.

Här är annarsden enda skillnaden från andra dagar att jag har haft sammandragningar på morgonen och över dagen i stället för på kvällen men vet ej om det betyder något såklart. Glad

I morgon bär det av till BM, ska bli spännande att kolla blodtrycket då det låg på 146/98 igår morgon (har lånat en elektrisk mätare av min pappa och hat lite koll de senaste månaderna av rent intresse).
    Jag ringde förlossningen men eftersom jag inte hade några andra konstiga symptom så avvaktar vi till mitt BM-besök.

Vill ha bebis nu!!!
    BF 140915
  • Onix

Jag har BF 17/9 så hoppas det går bra att jag hoppar in här! Det här är mitt första barn och jag har inte några känningar att det skulle vara på gång. Har inte ens känt av någon sammandragning under hela graviditeten. Bebisen ligger med huvudet neråt men är inte alls fixerad så det känns som jag kommer gå över tiden.

• Milla 79
    Onix skrev 2014-09-08 17:04:11 följande:

Jag har BF 17/9 så hoppas det går bra att jag hoppar in här! Det här är mitt första barn och jag har inte några känningar att det skulle vara på gång. Har inte ens känt av någon sammandragning under hela graviditeten. Bebisen ligger med huvudet neråt men är inte alls fixerad så det känns som jag kommer gå över tiden.

Välkommen Onix! Glad

Mig veterligen så hade jag inga känningar av sammandragningar eller förverkar med mina 2 första barn men denna 3:e är helt annorlunda.
    Ska bli spännande att se om även själva förlossningen kommer att skilja sig från de 2st första. Hoppas inte i och för sig eftersom de två första gick jättebra. Solig
    BF 140915 barn nr3
  • Onix
    Milla 79 skrev 2014-09-09 07:23:46 följande:
    Välkommen Onix! Glad

Mig veterligen så hade jag inga känningar av sammandragningar eller förverkar med mina 2 första barn men denna 3:e är helt annorlunda.
    Ska bli spännande att se om även själva förlossningen kommer att skilja sig från de 2st första. Hoppas inte i och för sig eftersom de två första gick jättebra. Solig
    BF 140915 barn nr3
    Okej! När och hur startade förlossningen med dina tidigare barn? jag hoppas din tredje förlossning kommer gå lika bra.

Jag ser jätte mycket framemot min förlossning fast det är den första så jag vet inte vilken smärta som väntar. Men jag är inte nervös eller rädd, vill bara att den ska starta!
Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?