Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
Har BF 15/9 och blir snittad 16/9 om han inte kommit ännu.
Kul med samma datum :)
Har BF 15/9 och blir snittad 16/9 om han inte kommit ännu.
Kul med samma datum :)
Ja det är tur.
Jag hade nog dött annars. Haha.
Gick 2 v över tiden sist å blev igångsatt .. Slutade med snitt så känns som att det nästan vore skönt om det inte kom igång av sig själv. Haha.
Har nog inga känningar alls.
Sammandragningar men har haft det tillåfrån länge så tror inte det betyder något.
Hur många barn har du?
Har ett barn sedan innan.
Ush jag längtar så mkt tills det här är klart. Haha. Känns som att tiden går sååååå långsamt :(
Jag slutade jobba 26/6.
semester sen föräldraledigt m storebror .
Nu har han börjar förskola förra veckan efter uppehåll så då har jag börjar ta ut dagar för bebisen :)
Har inte packat än. Har tvättat första tvätten bara.. Lagt lite grejer på en hylla som jag sen SKA packa ner när det är dags. Men har en känsla av att han inte tänker komma tidigare så har ingen panik. Storebror har fått ny säng så spjälsängen ska bara höjas upp å "bäddas"
:)
Vet ni vad ni ska få?
Ja jag har varit lika nyfiken vid samtliga av mina graviditeter så ja vi vet att det ligger en liten pojke där inne
Jag har fått samma på bägge ultraljuden men däremot så skulle det bli några dagar senare enl bim.
Men dom går på kuben här med även om det skulle diffat :)
Va på extra ultraljud idag pga lite oro över fostervattenmängd.
3483 gram beräknas han väga, så hon trodde väl att han kommer gå upp 200 G i veckan så landar nog på 3800 som
Storebror .
Allt såg bra ut med fostervatten. 127 mm ( dom mäter så konstigt )
Han ligger med huvudet ner ff men med magen å ansiktet uppåt.
Storebror gjorde också det . Kunde bli lite jobbigare att föda sa hon. Att partiet som
Kommer ut först blir lite bredare?
Tror dock inte han kommer innan bf så
Det blir säkert snitt :)
Nu har jag iaf känningar att det snart är dags. Tror att jag är i latensfasen. Någon mer än jag som tror att förlossningen är nära?