• V79

Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

• Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • Milla 79
    MalynCazzandra skrev 2014-09-18 22:50:19 följande:

Åh vad spännande att det är igång iaf och att du slipper gå längre än till lördag/söndag innan du får träffa din bebis! :D

Jag har fått sova några timmar och sitter nu och klockar oregelbundna värkar! Vissa är rätt kraftiga faktiskt så hoppet om en bebis idag finns i bakgrunden men känns skönt att ha en tid för igångsättning i morgon ändå.

Hoppas att det snart sätter igång för er andra också!! :)
  • E2012smamma
    Milla 79 skrev 2014-09-19 08:47:59 följande:
    Jag har fått sova några timmar och sitter nu och klockar oregelbundna värkar! Vissa är rätt kraftiga faktiskt så hoppet om en bebis idag finns i bakgrunden men känns skönt att ha en tid för igångsättning i morgon ändå.

En kompis till mig skulle bli igångsatt på lördag. Pratade m henne igår på kvällen. Nyss fick jag ett mms att han kommit.

Tog 3 timmar allt som allt :) så det kan sägs poff bara!!!
  • MalynCazzandra
    V79 skrev 2014-09-18 23:45:33 följande:

I måndags kl 9.38 kom våran lilla Max till världen med planerat snitt. Min första rekation var vad liten han är, är dom verkligen så små? Han var 2885 gram och 48 cm lång.

Grattis till lillkillen! :D

Hoppas ni alla mår bra!
  • MalynCazzandra
    Milla 79 skrev 2014-09-19 08:47:59 följande:

Åh härligt att det har satt igång såpass mycket att det känns som att slutet närmar sig :D

Själv så hade jag bara några förvärkar imorse men inget mer :/ Det känns just nu som att bebisen gillar att bo i min mage lite för mycket. Som att han inte vill flytta ut ;)
  • Milla 79
    E2012smamma skrev 2014-09-19 08:55:49 följande:
    En kompis till mig skulle bli igångsatt på lördag. Pratade m henne igår på kvällen. Nyss fick jag ett mms att han kommit.

Tog 3 timmar allt som allt :) så det kan sägs poff bara!!!
    Ja jösses! Nog kan det gå fort!

Vi kom in på för vid 13:30 och 15:32 kom våran Oliver! 3486kg och 49cm :) såååå underbart söt och helt fantastisk! Dock så förespråkar jag nog hellre något långsammare förlossningar så att det inte blir så himla intensivt. :)
  • V79
    wiizz skrev 2014-09-19 13:50:10 följande:

Önska mig lycka till! Blir igångsatt imorgon!!

Lycka till wiizz:)
  • V79
    Milla 79 skrev 2014-09-20 05:41:43 följande:

Ja jösses! Nog kan det gå fort!

Vi kom in på för vid 13:30 och 15:32 kom våran Oliver! 3486kg och 49cm :) såååå underbart söt och helt fantastisk! Dock så förespråkar jag nog hellre något långsammare förlossningar så att det inte blir så himla intensivt. :)

Ett stort grattis till Oliver:)
Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?