• V79

Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

• Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • Milla 79

Jamen nu hände något intressant! När jag tränade på min crosstrainer för en timme sedan så började jag läcka fostervatten!! :)

Dock så har jag inga värkar än så jag tänker inte åka in till fl.

Frågan är hur länge det är ok att läcka fostervatten? Och undra hur länge det kan läcka vatten innan det har sätter igång på riktigt?

• MalynCazzandra
    Milla 79 skrev 2014-09-18 14:38:09 följande:

Jamen nu hände något intressant! När jag tränade på min crosstrainer för en timme sedan så började jag läcka fostervatten!! :)

Dock så har jag inga värkar än så jag tänker inte åka in till fl.

Frågan är hur länge det är ok att läcka fostervatten? Och undra hur länge det kan läcka vatten innan det har sätter igång på riktigt?

Wow spännande! :)

Jag vet dock inte hur länge det är okej att läcka fostervatten... Men värkarna borde ju snart dra igång då! :D Spännande!
  • Milla 79

De vill att jag ska åka in och köra en ctg för att se till att bebisen är ok men jag har inte en enda värk än så det blir med all säkerhet hemgång igen sedan.
    Vill inte bli igångsatt känner jag. Jag vill att det ska starta naturligt! Dumma crosstrainer! Flört

• MalynCazzandra
    Milla 79 skrev 2014-09-18 18:31:50 följande:

De vill att jag ska åka in och köra en ctg för att se till att bebisen är ok men jag har inte en enda värk än så det blir med all säkerhet hemgång igen sedan.

Vill inte bli igångsatt känner jag. Jag vill att det ska starta naturligt! Dumma crosstrainer!

Haha ja där ser man ju vad farliga crosstrainers är! :D Hoppas allt ser bra ut med bebis!
  • Milla 79

Japp! Hemma igen! Allt såg bra ut och de tror att jag kommer tillbaka inatt men jag ville åka hem tills det gör ont :)

Fick tid för igångsättning på lördag om han inte tittar ut innan :)

• MalynCazzandra

Åh vad spännande att det är igång iaf och att du slipper gå längre än till lördag/söndag innan du får träffa din bebis! :D

• V79

I måndags kl 9.38 kom våran lilla Max till världen med planerat snitt. Min första rekation var vad liten han är, är dom verkligen så små? Han var 2885 gram och 48 cm lång.

• E2012smamma

V79!

Grattis!

Hur gick snittet och hur mår du? Hur känns det nu?

Vi är kvar på sjukhuset då lillen har lite gulsot ...

• Milla 79
    V79 skrev 2014-09-18 23:41:37 följande:

Lycka till Milla 79:)

Tack så mycket!! Grattis till bebis!! :)
Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?