• V79

Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

• Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • Milla 79
    oplanerad skrev 2014-08-28 19:49:48 följande:
    Har också fått olika besked. Allt mellan 28 aug (idag!!!) och den 9 sep. De valde 9 sep då bebis är liten och ligger under snittet...
    Åh mitt SF-mått ligger under medel så det skulle inte förvåna mig om det blir 27/9 istället.. bläh!
  • E2012smamma

Jag har fått samma på bägge ultraljuden men däremot så skulle det bli några dagar senare enl bim.

Men dom går på kuben här med även om det skulle diffat :)

• V79

Mitt sf mått ligger strax över medelkurvan nu men låg i början på översta kurvan.

Usch:-/ idag är ingen rolig dag alls, har så ont i underlivet spec när bäbisen bökar runt. Känns som livmodern ska brista.

• Milla 79
    E2012smamma skrev 2014-08-28 21:21:28 följande:

Jag har fått samma på bägge ultraljuden men däremot så skulle det bli några dagar senare enl bim.

Men dom går på kuben här med även om det skulle diffat :)

Ja de verkar lita mest på kub testet och det passar mig bäst! ;)

Går jag efter RUL 27/9 så skulle jag ha blivit gravid 2 dagar innan jag fick plus på Stickan och det känns inte troligt.
  • Milla 79
    V79 skrev 2014-08-29 21:29:32 följande:

Mitt sf mått ligger strax över medelkurvan nu men låg i början på översta kurvan.

Usch:-/ idag är ingen rolig dag alls, har så ont i underlivet spec när bäbisen bökar runt. Känns som livmodern ska brista.

Ja jösses vad oskönt det kan vara nu i slutet! Det hugger och ilar där nere och att ta sig ur soffan eller sängen kräver noggrann planering :) men inga förverkar vad jag vet, endast lite mensvärk till och från och sammandragningar såklart men inget som gör ont direkt. Ska ge mig ut på en promenad snart.
  • MalynCazzandra

Hej Hej

Jag har bf den 12/9 med mitt första barn men har tre bonusbarn sen innan så det blir mitt och makens första gemensamma barn.

Jag vill verkligen att bebis ska titta ut nu då jag är så trött på att ha ont och vara ständigt trött. Jag sover så dåligt på natten och blir inte piggare av att ta powernaps på dagen :/ Så vill inget hellre än att det ska dra igång nu. 

• E2012smamma

Va på extra ultraljud idag pga lite oro över fostervattenmängd.

3483 gram beräknas han väga, så hon trodde väl att han kommer gå upp 200 G i veckan så landar nog på 3800 som

Storebror .

Allt såg bra ut med fostervatten. 127 mm ( dom mäter så konstigt )

Han ligger med huvudet ner ff men med magen å ansiktet uppåt.

Storebror gjorde också det . Kunde bli lite jobbigare att föda sa hon. Att partiet som

Kommer ut först blir lite bredare?

Tror dock inte han kommer innan bf så

Det blir säkert snitt :)

• oplanerad

Nu har jag iaf känningar att det snart är dags. Tror att jag är i latensfasen. Någon mer än jag som tror att förlossningen är nära?

• E2012smamma
    oplanerad skrev 2014-09-02 08:35:32 följande:

Nu har jag iaf känningar att det snart är dags. Tror att jag är i latensfasen. Någon mer än jag som tror att förlossningen är nära?

Inte jag. Har sammandragningar som vanligt.

Kanske litet uns av mensverk ibland men nä.

Kändes så m storebror också å då blev jag igångsatt. Försöker att inte känna efter så mkt...

Har du mkt förvärkar?
Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?