• V79

Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?

Jag har bf den 15:e sep och vill gärna att bäbisen ska komma nu snart. Jag har haft en del komplikationer denna gång och ska slippa gå över tiden mer än 4 dagar, har bäbisen inte kommit innan den 19:e blir det snitt då. Vill verkligen inte bli igångsatt och är lovad att slippa det:)

• Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
  • E2012smamma

Har inte packat än. Har tvättat första tvätten bara.. Lagt lite grejer på en hylla som jag sen SKA packa ner när det är dags. Men har en känsla av att han inte tänker komma tidigare så har ingen panik. Storebror har fått ny säng så spjälsängen ska bara höjas upp å "bäddas"

:)

Vet ni vad ni ska få?

• Milla 79

Ja jag har varit lika nyfiken vid samtliga av mina graviditeter så ja vi vet att det ligger en liten pojke där inne Solig

• E2012smamma
    Milla 79 skrev 2014-08-27 21:16:12 följande:

Ja jag har varit lika nyfiken vid samtliga av mina graviditeter så ja vi vet att det ligger en liten pojke där inne Solig

Kul :) vi med!

Sist kollade vi inte men denna gång blev det för spännande :)
  • V79

Kul med en till som har samma bf:) mina barn är 16 år, 14 år, 9 år och 18 månader. 3 pojkar och en flicka (14 åringen). Jag slutade jobba redan i v24 pga foglossning och ryggskott enligt hc läkaren men tror sjävl endast att det är foglossning. Har haft mer komplikationer under denna grav än tidigare som tur är så blir detta sista barnet för mig. Jag har bara kollat kön på rul med dom två sista och jag väntar inte helt oväntat en till pojke:)

Jag har packat lite saker än så länge till mig och bäbisen samt minsta storebror då jag tänkt att han ska sova på bb med oss om allt går bra. Jag har idag varit på läkarkontroll igen för ca 6 gången och fick se honom igen så längtan är stor. Vill dock att han stannar några dagar till så jag får mer klart innan han kommer. Har ni några namnförslag än? Vi har inte ett enda som känns rätt än, med dom andra hade vi namnen klara så när som på två att välja mellan när dom var födda. Sista hade vi nästan helt bestämt Vidar men han kändes inte som en Vidar utan fick reservnamnet Oscar.

• wiizz

Hej! Jag har bf 14/9... Är rätt trött på detta nu. Har ont i hela kroppen speciellt under fötterna! Är mest nojjig för att min man inte ska vara hemma de första 2 veckorna.. Han börjar nytt jobb på måndag och det är ett gemensamt beslut men känns ändå konstigt. Han var hemma 1 månad med vår dotter.. Men jag läääängtar verkligen efter fl nu

• oplanerad

Jag har bf 9/9. Hoppas få hänga här ändå. Inga känningar, ingenting så kommer säkert gå över tiden

• V79

Välkommen wizz och oplanerad:)

Jag känner mig också färdig med denna grav, hoppas den lilla kommer nästa vecka men tvivlar att det blir före den 19/9. Har ni allt klart inför förlossningen? Jag har inte tvättat upp alla kläderna eller babyskyddet än och inte heller bäddat åt bäbisen än. Men funderar på att låta han sova i min säng och dagtid i vagnen tills sängen jag beställt kommer, jag var för sent ute med att beställa sängen eftersom jag velat fram och tillbaka om sängen.

• Milla 79
    V79 skrev 2014-08-28 14:11:32 följande:

Välkommen wizz och oplanerad:)

Jag känner mig också färdig med denna grav, hoppas den lilla kommer nästa vecka men tvivlar att det blir före den 19/9. Har ni allt klart inför förlossningen? Jag har inte tvättat upp alla kläderna eller babyskyddet än och inte heller bäddat åt bäbisen än. Men funderar på att låta han sova i min säng och dagtid i vagnen tills sängen jag beställt kommer, jag var för sent ute med att beställa sängen eftersom jag velat fram och tillbaka om sängen.

Jag har köpt en sov-pöl så plutten kommer att sova bredvid mig i sängen i sitt lilla sackosäck liknande fågelbo :)  mysigt!
    Spjälsängen kommer väl upp efter några månader gissar jag på..

Åh i morgon jobbar jag min sista dag! Guuud så skönt! Vill ju inte vara helt slut ifall nu plutten mot all förmodan skulle titta ut tidigare Flört

Jag har fått så himla olika besked om BF under graviditeten så jag har verkligen ingen känsla av när han tittar ut.
    Räknar jag själv från sista mensdagen så är det 17/9.
    Går jag på KUB-testet så är det 15/9.
    Går jag på RUL så är det 27/9!!! (men de kontrollmätte efter 2v igen för att se att han växte och ville ändå behålla BF från KUB-testet.
    Det blir en överraskning helt enkelt Cool
  • oplanerad
    Milla 79 skrev 2014-08-28 16:43:57 följande:
    Jag har köpt en sov-pöl så plutten kommer att sova bredvid mig i sängen i sitt lilla sackosäck liknande fågelbo :)  mysigt!
    Spjälsängen kommer väl upp efter några månader gissar jag på..

Åh i morgon jobbar jag min sista dag! Guuud så skönt! Vill ju inte vara helt slut ifall nu plutten mot all förmodan skulle titta ut tidigare Flört

Jag har fått så himla olika besked om BF under graviditeten så jag har verkligen ingen känsla av när han tittar ut.
    Räknar jag själv från sista mensdagen så är det 17/9.
    Går jag på KUB-testet så är det 15/9.
    Går jag på RUL så är det 27/9!!! (men de kontrollmätte efter 2v igen för att se att han växte och ville ändå behålla BF från KUB-testet.
    Det blir en överraskning helt enkelt Cool
    Har också fått olika besked. Allt mellan 28 aug (idag!!!) och den 9 sep. De valde 9 sep då bebis är liten och ligger under snittet...
  • V79

Jag har bara fått två olika en enligt sista mens och kubb 15/9 och enligt tidigt ul v 10+3 och rul bf den 19/9 men dom går efter kub här så den 15/9.

Svar på tråden Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?