• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Zuzanne

Jag hatade min rumpa som yngre, bl.a. för att min mor mobbade mig för den pga dess storlek, hon sa tex "din stora röv, usch!". Mådde jättedåligt. I senare tonåren när jag var ca 17 år förstod jag att min bakdel egentligen var väldigt attraktiv. För att citera ett ex: "du har en såndär bakdel som folk opererar för att få, eller köper inlägg!". Då fattade jag att min stora, fylliga bak var väldigt upphetsande. Min sambo har tex en rumpfetisch och han spanade in min bakdel direkt och bestämde att den skulle han knulla, haha ^^. Folk gillar min bak helt enkelt, kvinnor som män!

• Efraim Barkbit
    Zuzanne skrev 2014-08-13 13:36:28 följande:

Jag hatade min rumpa som yngre, bl.a. för att min mor mobbade mig för den pga dess storlek, hon sa tex "din stora röv, usch!". Mådde jättedåligt. I senare tonåren när jag var ca 17 år förstod jag att min bakdel egentligen var väldigt attraktiv. För att citera ett ex: "du har en såndär bakdel som folk opererar för att få, eller köper inlägg!". Då fattade jag att min stora, fylliga bak var väldigt upphetsande. Min sambo har tex en rumpfetisch och han spanade in min bakdel direkt och bestämde att den skulle han knulla, haha ^^. Folk gillar min bak helt enkelt, kvinnor som män!

Tack !!! Blev så glad av dina rader
  • Celines Essence

Jag har läst blandade inlägg och tycker det är trist att det är många som önskar att deras rumpa vore antingen större eller mindre, alternativt att de först på senare år blivit nöjd med den.

Jag har många gånger tänkt att jag skulle måla något typ av kollage av blandade kvinnokroppar. Med olika kroppstyper. Lite som en hyllning till kvinnokroppen. Jag känner ingen attraktion till kvinnors kroppar, men jag tycker de är vackra. Olika typer av rumpor tex. Jag tycker verkligen det. Jag gillar att måla av kvinnokroppar av alla de slag

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-13 17:16:26 följande:

Jag har läst blandade inlägg och tycker det är trist att det är många som önskar att deras rumpa vore antingen större eller mindre, alternativt att de först på senare år blivit nöjd med den.

Jag har många gånger tänkt att jag skulle måla något typ av kollage av blandade kvinnokroppar. Med olika kroppstyper. Lite som en hyllning till kvinnokroppen. Jag känner ingen attraktion till kvinnors kroppar, men jag tycker de är vackra. Olika typer av rumpor tex. Jag tycker verkligen det. Jag gillar att måla av kvinnokroppar av alla de slag

• Mysipa

Gillar fylliga rumpor och även små inget fel

• Anonym (Booooty)

Den är skön att sitta på, och har tjänat mig väl i 26 år..

Förut tyckte jag den var för stor, tills jag insåg att det tydligen var en bra grej... Haha.

Många män uppskattar lite större bakdel har jag lärt mig.

Har väl päronformad kropp, slank men med kurvor.

Bästa komplimangerna är från sambon, under sex när han smiskar till mig och talar om hur sexig den är.

• Anonym (:()

Jag gillar min rumpa egentligen. Den är varken för liten eller för stor. Men många andra verkar gilla att kommentera att jag har en liten rumpa. Men för att ha typ 17 i BMI tycker jag att jag ändå har rätt mycket former (c-kupa i bh). 

Så ja, jag gillar den egentligen, men människor runt om har fått mig att tveka och fått tycka att den är för liten..

• Efraim Barkbit
    Anonym (:() skrev 2014-08-13 20:13:05 följande:

Jag gillar min rumpa egentligen. Den är varken för liten eller för stor. Men många andra verkar gilla att kommentera att jag har en liten rumpa. Men för att ha typ 17 i BMI tycker jag att jag ändå har rätt mycket former (c-kupa i bh). 

Så ja, jag gillar den egentligen, men människor runt om har fått mig att tveka och fått tycka att den är för liten..

Bmi på 17 låter lågt. Vad äter du en vanlig dag?
  • Anonym (:()
    ErnstHugo skrev 2014-08-15 09:54:23 följande:
    Bmi på 17 låter lågt. Vad äter du en vanlig dag?
    Suck. Jag har alltid varit såhär smal. Äter lite men ofta. Och äter tillräckligt, har haft dietister som kollat upp det.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (:() skrev 2014-08-15 10:06:07 följande:

Suck. Jag har alltid varit såhär smal. Äter lite men ofta. Och äter tillräckligt, har haft dietister som kollat upp det.

Aha så länge du mår bra så
Svar på tråden Din rumpa