• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Jaded
    Celines Essence skrev 2014-08-11 15:26:41 följande:

Vi andra här i tråden berättar om våra rumpor och svarar på EH:s frågor. Synd att du måste berätta vad du tycker borde vara jättetråkigt med andra rumptyper.

Prova att ignorera inlägg som inte tilltalar dig. Du kommer säkert att uppleva en förbättring av ditt dåliga humör då.
  • Anonym (Ner)
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 18:26:38 följande:

Tror den var fin innan också

Tackar:))
  • Efraim Barkbit
    LaChica skrev 2014-08-11 20:14:09 följande:

Du som har stor rumpa, trivs du med den?

Nja, trivs och trivs... Men den är min. Kunde ha varit snyggare, men kunde ha varit fulare också. 

Vad är bäst med rumpan?

Säger som en del... Skön att sitta på. 

Sen ser den väl helt okej ut i stringtrosor. Tänka sig!

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Att den är läcker och smiskvänlig...

Tack för att du delar med dig
  • Efraim Barkbit
    dessan59 skrev 2014-08-11 21:39:23 följande:

japp, jag trivs med min stora rumpa,tycker att den är mjuk och har former.

Vilken är den finaste komplimang du fått för den då?
  • tjejjenn

Älskar min rumpa! Tränad och fin form har den, synd bara att den inte är större, men med lite squats så ordnar det sig :)

• playingintheshadows

Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!

Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)

• MrBundy
    playingintheshadows skrev 2014-08-11 22:28:46 följande:

Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!

Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)

Har du testat ett par tajta (fejk)skinnbyxor? Blir inte sexigare rumpa än så...
  • Celines Essence
    Jaded skrev 2014-08-11 20:43:08 följande:

Prova att ignorera inlägg som inte tilltalar dig. Du kommer säkert att uppleva en förbättring av ditt dåliga humör då.

Det är inget fel på mitt humör. Jag tycker bara att det är tråkigt att läsa hur någon vill klanka ner på de som ser annorlunda ut än en själv.(för jag antar att du inte har en platt och hård rumpa) Visserligen har trådinnehavaren en förkärlek för stora rumpor,(och många med honom) men det betyder inte att man ska klaga på de som har platta rumpor och berätta hur tråkigt det måste vara för män att ha sex med dem.

Jag vill säga min mening ang detta men kommer inte fortsätta debattera detta med hänsyn till TS.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 17:23:31 följande:

Tack

Ja låga brallor går inte de täcker inte ens baken har testat otaliga modeller. Stretch jeans kan funka vissa modeller. Så vart tusan hittar jag såna byxor då? Kan tillägga att jag avskyr att shoppa kläder är inte så intresserad av kläder alls när jag tänker efter. De skall vara bekvämt och funktionellt, då är jag nöjd

Byxor sydda för större kvinnor som går över baken får alltid extra tyg över på framsidan så fast jag är stor så verkar inte min mage vara tjock nog för den modellen av byxor. Tror jag är felkonstruerad på många sätt. För kort och för bred och alldeles för svankig. Om jag ligger på rygg på golvet så kan jag utan problem stoppa in bägge mina armar i svanken och inte ha tyngden på dem alls helt naturligt. Jag får liksom trycka ryggen mot underlaget medvetet. Så byxor för hög och mycket svank låter som något för mig absolut.

Prova tex JC. Säg vad du upplever blir fel. Alternativt säg att du vill prova byxor för djup svank. Var frimodig och låt dem hjälpa dig .Finns säkert andra affärer, men gejen är att man måste våga be om hjälp. Jag har en kompis med stor bak som följde mitt råd och blev väldigt nöjd och stolt
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Din rumpa