• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Efraim Barkbit

Tråkigt att inte fler har fått trevliga komplimanger

• HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 07:49:03 följande:

Tråkigt att inte fler har fått trevliga komplimanger smile9.gif

Jag fick ju en supertrevlig kommentar av dig i tråden *nöjd*
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-13 08:19:44 följande:

Jag fick ju en supertrevlig kommentar av dig i tråden *nöjd*

Du förtjänar alla sköna komplimanger din härliga rumpa också
  • Anonym (Fläskestek)

Jag har en bred rumpa och jag hatar den verkligen. Jag känner rövbenen när jag sitter ner men eftersom röven är bred så skäms kg för den. Försöker dölja fanskapet så mycket som möjligt med lång tröjor mm. Blä

• HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 08:34:14 följande:
    Du förtjänar alla sköna komplimanger smile1.gif din härliga rumpa också smile5.gif
    Tack och puss på daj!
  • humledummle

Det enda jag får höra om min är att den är liten o kanske ska tränas mer . Dock så har jag försökt träna rumpan större i mer en fem år det går inte . Den är liten o stenhård min rumpa . Jag vill ha större kvinnlig rumpa men det har jag inte

• Anonym (Hatar min)

HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.

Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !

• HäckHäxan
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 10:46:44 följande:

HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.

Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !

Vad tråkigt. Men någon dag mötet du säkert någon som tycker att just din är perfekt. <3

Tycker nog alla som vill kan få klaga. Alla kan ju ha komplex oavsett storlek. Det är inte så kul alltid med breda höfter och en stor putande rumpa heller.
  • Anonym (Mia)
    ErnstHugo skrev 2014-08-12 21:26:10 följande:
    Låter som att du är en lycklig kvinna !
    Ganska så i alla fall.
  • Anonym (Hatar min)
    Jaded skrev 2014-08-10 23:17:36 följande:

Hello...

Mjaha. Synnerligen lustigt ämne men ok. Kommer vi även att berätta om fördelarna med herr-stjärtar?

Nåja.

Jag tror att det är jättetråkigt att t ex ha sex bakifrån med en platt och hård rumpa som inte rör sig. Så då borde ju fördelen med en större vara att den är snygg när rumpägarinnan svankar.

Sedan är det nog bra med en rumpa när man ska sitta och så.

Du har rätt. Ingen man har varit intressead av att ta mig bakifrån. De vill mest bli avsugna. De är det enda jag duger till med min lilla rumpa !
Svar på tråden Din rumpa