• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Pillare
    HäckHäxan skrev 2014-11-08 13:43:14 följande:

Men vad tusan är normalstorlek på fötterna?? Jag gissar att det inte är i stil med Frodos fötter i vart fall

En kvinna på 1.50 m med skostorlek 46? :-P
  • HäckHäxan
    Pillare skrev 2014-11-08 13:46:13 följande:
    En kvinna på 1.50 m med skostorlek 46? :-P
    Hehe ja och det känns som utanför "normal normen" på något vis
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Storstrumpan)

Pft, min rumpa hade du kommit ihåg om du sett i bart tillstånd!

• PrinsessanLeia
    HäckHäxan skrev 2014-11-08 13:43:14 följande:

Klart den gör och den passar ju garanterat ihop med resten då

Men vad tusan är normalstorlek på fötterna?? Jag gissar att det inte är i stil med Frodos fötter i vart fall

Om jag är storlek 34 på alla kläder och är 161 cm menhar hisnande 38 på skor så skulle jag j vilja säga att 37-40 är "normal" storlek på kvinnofötter, men jag hade junlikaväl kunnat ha 35-36 i skostorlek. Litet huvud ha jag förresten också och har problem att köpa huvudbonader gjorda för vuxna och solglasögon.
  • PrinsessanLeia

Vad gäller plagg, sexställningar och annat hållrjag mig till det jag själv tycker är bekvämt och trevligt, inte är framhävandet av min rumpa något som jag prioriterar högt upp. Om andra gillr den så varsågod, själv anser jag att jag har bra mycket mer att erbjuda än bara en rumpa eller kropp att titta på. Jag försöker att inte värdera mig självutifrån hur min kropp ser ut utan ifrån dess funktion. När kroppen är funktionell mår jag bra.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Storstrumpan) skrev 2014-11-08 15:40:07 följande:

Pft, min rumpa hade du kommit ihåg om du sett i bart tillstånd!

Så tänkte jag också men allt inkl ditt sätt att skriva känns bekant
  • Anonym (Storstrumpan)
    ErnstHugo skrev 2014-11-08 21:11:41 följande:
    Så tänkte jag också men allt inkl ditt sätt att skriva känns bekant
    Du har sett den påklädd
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Storstrumpan) skrev 2014-11-08 21:13:00 följande:

Du har sett den påklädd

Aha min favorit-hacker-rumpa visste väl att något var bekant
  • Anonym (Storstrumpan)
    ErnstHugo skrev 2014-11-08 21:33:53 följande:
    Aha min favorit-hacker-rumpa visste väl att något var bekant
    Jupp, that's me
    Den är inte så stor, men helt funktionsduglig.
    Klädsel, snygga jeans eller kort kjol. Finaste komplimang, hm. Det händer relativt ofta att jag får rumpkomentarer, men det bästa är nog de som gäller hela mig.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Storstrumpan) skrev 2014-11-08 22:26:31 följande:

Jupp, that's me

Den är inte så stor, men helt funktionsduglig.

Klädsel, snygga jeans eller kort kjol. Finaste komplimang, hm. Det händer relativt ofta att jag får rumpkomentarer, men det bästa är nog de som gäller hela mig.

Jag har bestämt utdelat komplimang för din fina rumpa eller? Vacker är den iallafall!
  • Anonym (Storstrumpan)
    ErnstHugo skrev 2014-11-08 23:12:50 följande:
    Jag har bestämt utdelat komplimang för din fina rumpa eller? Vacker är den iallafall!
    Du brukar vara generös med komplimanger. {#emotions_dlg.flower}
  • HäckHäxan
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-08 21:01:39 följande:
    Om jag är storlek 34 på alla kläder och är 161 cm menhar hisnande 38 på skor så skulle jag j vilja säga att 37-40 är "normal" storlek på kvinnofötter, men jag hade junlikaväl kunnat ha 35-36 i skostorlek. Litet huvud ha jag förresten också och har problem att köpa huvudbonader gjorda för vuxna och solglasögon.
    Låter helt normalt för min del men då går jag ju på min egen norm med 38:or, 162,5 cm i strumplästen och samma problem som dig gällande huvudbonader, barnstorlekar funkar oftast bra på huvudet, Solglasögon är svåra för mina fransar slår alltid i dem och ja det är nått med min ansiktsform, kindben osv som gör det svårt att hitta några som täcker som jag vill och som samtidigt inte gör att jag ser ut som flugornas drottning, oftast kör jag på att se ut som flugornas drottning, bara solbrillan sitter skönt så skiter jag i hur fan jag ser ut helt enkelt.
    PrinsessanLeia skrev 2014-11-08 21:11:33 följande:
    Vad gäller plagg, sexställningar och annat hållrjag mig till det jag själv tycker är bekvämt och trevligt, inte är framhävandet av min rumpa något som jag prioriterar högt upp. Om andra gillr den så varsågod, själv anser jag att jag har bra mycket mer att erbjuda än bara en rumpa eller kropp att titta på. Jag försöker att inte värdera mig självutifrån hur min kropp ser ut utan ifrån dess funktion. När kroppen är funktionell mår jag bra.
    Håller med dig. Fast jag vill till och med drista mig att hävda att jag ytterst sällan värderar mig efter det yttre alls, så det är inte så att jag försöker att inte göra det utan jag bara gör det helt enkelt inte. Hur fan jag ser ut när jag har sex skiter jag högaktningsfullt i, det är det absolut sista jag har i mitt huvud just då. Bekvämt, ja till viss del, trevligt nja, jag vill ha vild passion, släppa hämningar och bara go with flow och njuta rakt igenom, för min del passerar det trevligt med hästlängder. Det är trevligt med en kopp kaffe i trädgården en sommardag eller en fika på caféet eller en kram. Sex skall vara kul och givande och bara ge god energi, för min del då. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-11-09 04:39:10 följande:

Låter helt normalt för min del men då går jag ju på min egen norm med 38:or, 162,5 cm i strumplästen och samma problem som dig gällande huvudbonader, barnstorlekar funkar oftast bra på huvudet, Solglasögon är svåra för mina fransar slår alltid i dem och ja det är nått med min ansiktsform, kindben osv som gör det svårt att hitta några som täcker som jag vill och som samtidigt inte gör att jag ser ut som flugornas drottning, oftast kör jag på att se ut som flugornas drottning, bara solbrillan sitter skönt så skiter jag i hur fan jag ser ut helt enkelt.Håller med dig. Fast jag vill till och med drista mig att hävda att jag ytterst sällan värderar mig efter det yttre alls, så det är inte så att jag försöker att inte göra det utan jag bara gör det helt enkelt inte. Hur fan jag ser ut när jag har sex skiter jag högaktningsfullt i, det är det absolut sista jag har i mitt huvud just då. Bekvämt, ja till viss del, trevligt nja, jag vill ha vild passion, släppa hämningar och bara go with flow och njuta rakt igenom, för min del passerar det trevligt med hästlängder. Det är trevligt med en kopp kaffe i trädgården en sommardag eller en fika på caféet eller en kram. Sex skall vara kul och givande och bara ge god energi, för min del då. 

Men Häckis blir du inte glad om någon (du gillar) med inlevelse beskriver hur vacker rumpa du har?
Svar på tråden Din rumpa