• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-09-02 19:20:36 följande:

Ibland vill jag bara krama om dig, hårt och länge!

Fritt fram
    taquine skrev 2014-09-02 19:48:25 följande:

Får jag hänga på också

Finns Ernst så det räcker att krama de som behöver en kram samt de som behöver en komplimang för deras sagolikt vackra och mjuka stjärt! (Eller hårda)
  • Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2014-09-02 19:11:05 följande:

Tråden heter nu Rumpor och känslor smile1.gif

Skriv på!

Du är go du!
  • Fjäril Vingad

Häckis: Om du inte visste så vet du nu: du är klart en av mina idoler i livet! Underbara människa!

En dag SKA vi träffas, och jag vet att min älskling nr ett vill träffa dig också. Du är ALLTID välkommen hit. *hjärta*

• HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-02 20:29:45 följande:
    Häckis: Om du inte visste så vet du nu: du är klart en av mina idoler i livet! Underbara människa! smile6.gif

En dag SKA vi träffas, och jag vet att min älskling nr ett vill träffa dig också. Du är ALLTID välkommen hit. *hjärta*
    Hjärta Det visste jag inte men jag tackar, bockar, bugar och känner mig jätteglad över dina ord Hjärta

Ja det var den där någon dag, den borde ju absolut dyka upp och klaffa någon gång tycker jag Kyss
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-02 21:47:54 följande:
    Hjärta Det visste jag inte men jag tackar, bockar, bugar och känner mig jätteglad över dina ord Hjärta

Ja det var den där någon dag, den borde ju absolut dyka upp och klaffa någon gång tycker jag Kyss
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
    Typ snarast!
  • Efraim Barkbit

Kvinnliga rumpor och livets logistik så självklart tema egentligen!

• Celines Essence

Som svar till häckhäxans inlägg(259)

När jag läser ditt långa och öppenhjärtiga inlägg slås jag av att det ju är motsägelsefullt att du tidigare skrev att du tycker att det är läskigt att någon man ska nå ditt inre... , men precis det skriver du ju om också. Att du är lite både och...

Visst är det så att man kan vara precis ytterligheterna .Själv kan jag vara blyg, försynt och försiktigt i vissa sammanhang, för att andra gånger vara väldigt tuff , trygg och rättfram och ta ganska mycket plats.

Det var väldigt tufft av dig att våga gå våldtäcktsmannen till mötes...fast det kunde blivit livsfarligt !Tur att lillebror dök upp !Hur som helst förstår jag att den händelse gav dig styrka. (Fast inget jag skulle rekommendera ..)

Det är starkt av dig att komma på fötter på "egen hand". Det finns inga förutbestämda vägar som är bättre än andra. När jag frågade om du hade fått professionell hjälp var det pga att du kändes lite rädd för att öppna dig för tex. män..men så verkar det ju inte...

Ang män och partners så tror jag att det är lite svårt att berätta i förhand hur man vill att någon ska vara...Det fattar man först när man träffats ...Vad som oftast är tydligare är att tänka på är hur man påverkas av en man (kvinna). Jag tänker att man har ett läge i sitt sinne då man är "sitt sanna jag", (Kay Pollak) att man är i balans med sig själv, i dans med sig själv, och upplever att man är den person man är "ämnad" att vara. Om en man (eller kvinna ) får en att känna så. Då är det med stor sannolikhet rätt...När man känner sig helt fri och kan möta en människa helt öppet utan rädsla...då är det med största sannolikhet rätt

Jag ställde frågan om du ville ha en nära relation just för att jag tänkte att du kanske ville vara själv.Att du trivdes med att vara själv. Jag tror att människor har en inre strävan att binda sig till andra människor och att banden snabbt blir starkare än vi är beredd på. (Därför är det så svårt att skiljas också)

Sex förstår jag att människor kan ha utan nära relationer...det har dock aldrig varit något för mig.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-09-02 19:11:05 följande:

Tråden heter nu Rumpor och känslor

Skriv på!

Gulligt av dig
  • taquine

Celine , måste säga att jag helt ändrat uppfattning om dig, du låter som en mycket klok och insiktsfull kvinna , kram på dig

• Celines Essence
    taquine skrev 2014-09-02 22:50:49 följande:

Celine , måste säga att jag helt ändrat uppfattning om dig, du låter som en mycket klok och insiktsfull kvinna , kram på dig

Tack snälla .Det var glädjande att läsa !

Generöst av dig att skriva det
Svar på tråden Din rumpa