• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 11:52:24 följande:
    Med gunga menar jag att jag skulle vilja typ väga dem i händerna, lyfta dem lite och släppa och känna gunget i händerna.
    Jo, lyckas jag träffa någon med sådana skinkor kommer skinkorna garanterat att bli pussade på vid sidan av allt annat. smile1.gif

Men det är kanske mest än dröm för jag har inte lyckats hitta någon alls att klämma skinkorna på än. smile4.gif

Men den som lever får se.
    Låter som en bra inställning, kärlek till rumpor!

Hoppas absolut du hittar en rumpa för dig med tillhörande bra kvinna då såklart. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 12:50:17 följande:
    Försöker lägga in en bild, men den här jäkla sidan vill bara få det till som att jag vill starta en ny tråd i stället. Skrikandes

Så ni får klara er utan min rumpa! Cool
    Men näää jag vill ha din rumpa!!!! Tungan ute
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:
    Nu då?

Jaaaaaaa tack Riktigt snygg babe! <3
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 15:05:00 följande:
    Jaaaaaaa tack Riktigt snygg babe! <3
    Kyss Kram, vännen!
  • Anonym (Kille)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 14:50:28 följande:
    Låter som en bra inställning, kärlek till rumpor!

Hoppas absolut du hittar en rumpa för dig med tillhörande bra kvinna då såklart. 
    Tack!
  • K grrl

Har viktpendlat mellan 55 och 90 kg i vuxen ålder, så storleken på rumpan har varierat en del.

• HäckHäxan
    K grrl skrev 2014-09-19 17:36:34 följande:
    Har viktpendlat mellan 55 och 90 kg i vuxen ålder, så storleken på rumpan har varierat en del. smile1.gif
    Pendlar en del jag med, men den verkar inte ändras så mycket alls ändå, höfterna är lika breda oavsett och fyllig är den iaf, problemet med byxor och min rumpa hade jag när jag vägde 47 och var ung tonåring också och när jag vägde 97 som 19:åring också. Dock var jag ju benig som fan när jag vägde 47 och såg sjuk ut och det var jag väl också i ärlighetens namn.

Idag är jag hellre tjock och mår bra i själen än smal och inte mår bra i själen. Det får liksom vara antingen så tycker andra om mig som jag är eller så gör de inte det oavsett vad tusan jag väger för tillfället.
  • lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 14:59:09 följande:
    Nu då?

YIPPIE! 

Vad har du för omkrets runt rumpan?
  • Fjäril Vingad
    lille Birger skrev 2014-09-19 17:56:02 följande:
    YIPPIE! 

Vad har du för omkrets runt rumpan?
    Åh jisses... Eh, ska man kunna sånt om sin rumpa...?! Får väl mäta vid tillfälle.
Svar på tråden Din rumpa