Inlägg från: PrinsessanLeia |Visa alla inlägg
  • PrinsessanLeia

Din rumpa

Nej, jag har en liten rumpa. Hela jag är petite förutom mina fötter som har normal storlek. Min lilla rumpa funkar så bra så liksom hela kroppen.

• PrinsessanLeia
    HäckHäxan skrev 2014-11-08 13:43:14 följande:

Klart den gör och den passar ju garanterat ihop med resten då

Men vad tusan är normalstorlek på fötterna?? Jag gissar att det inte är i stil med Frodos fötter i vart fall

Om jag är storlek 34 på alla kläder och är 161 cm menhar hisnande 38 på skor så skulle jag j vilja säga att 37-40 är "normal" storlek på kvinnofötter, men jag hade junlikaväl kunnat ha 35-36 i skostorlek. Litet huvud ha jag förresten också och har problem att köpa huvudbonader gjorda för vuxna och solglasögon.
  • PrinsessanLeia

Vad gäller plagg, sexställningar och annat hållrjag mig till det jag själv tycker är bekvämt och trevligt, inte är framhävandet av min rumpa något som jag prioriterar högt upp. Om andra gillr den så varsågod, själv anser jag att jag har bra mycket mer att erbjuda än bara en rumpa eller kropp att titta på. Jag försöker att inte värdera mig självutifrån hur min kropp ser ut utan ifrån dess funktion. När kroppen är funktionell mår jag bra.

Svar på tråden Din rumpa