• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 17:00:28 följande:

Nä nu är det dags för mer rumpsnack

Kanske, om du kommer på någon fler fråga...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-24 18:35:15 följande:

Kanske, om du kommer på någon fler fråga...

Fixat
  • Sloth

Min rumpa är inte "stor", inte liten heller men den är fin.. tycker jag. Trivs med min rumpa!

• K grrl

Min rumpa gör sig bäst i åtsittande träningskläder.

• Anonym

Ok, on den nu är så stor: Kontakta mig!

Anonym (...) skrev 2014-08-11 23:05:03 följande:

Har med största sannolikhet större rumpa än nån annan här inne, och har aldrig fått någon komplimang för den.

• Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 21:43:33 följande:

Fixat

Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts, eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan

Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att varanaken under nylonstrumpbyxor...
  • Anonym (gillas:))
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:25:51 följande:

Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts, eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan

Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att varanaken under nylonstrumpbyxor...
    Nakenhet under nylonisar...kan inte bli sexigare...
  • Celines Essence

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge.

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt....

• Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:25:51 följande:

Fler kvinnor borde ha jeansshorts oavsett storlek på rumpan. Personligen tycker jag att stay ups accentuerar stjärtens form bättre
  • Celines Essence
    Anonym (gillas:)) skrev 2014-08-24 23:33:35 följande:

Nakenhet under nylonisar...kan inte bli sexigare...

mmmm...Det känns bra också...Min kärlek har fått mig att klippa hål i grenen på ett av dem...

Kom på att jag gillar känslan av strumpband som går över skinkorna också, som variation till strumpbyxor då....
Svar på tråden Din rumpa