• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Efraim Barkbit

Tråden tog en ny vändning noterar jag i Dr Ernsts logg Härliga människor!

• Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:19:48 följande:
    smile2.gif
    Sov gott bästa Anton, så du är fager imorgon inför din date smile1.gif
    HELVETE vad du är underbar, kvinna4u

.....sov gott du också. Jag älskar fan dig. Bara så du vet.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-08-25 00:24:20 följande:
    HELVETE vad du är underbar, kvinna

.....sov gott du också. Jag älskar fan dig. Bara så du vet.
    Tack Anton, jag älskar om dig med! Hjärta
    Skall göra mitt bästa. Så kan jag också se lite fager ut imorgon fast jag ingen date har.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-08-24 23:56:39 följande:
    Båda dom ställningarna, GummanHjärta.......alltså, jag finner inte ord för hur otroligt underbart det är att tränga in i dig, det är nåt väldigt speciellt med dig, du är så djävulskt skön, du är så......perfekt. 

För att använda dina egna ord, två pusselbitar kan inte passa bättre ihop än vad du och jag gör. Och det gäller även utanför sängkammaren....
    Det är lika underbart för mig Drömmer...DU är underbar, min pusselbit Hjärta
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 00:23:34 följande:

Tråden tog en ny vändning noterar jag i Dr Ernsts logg Härliga människor!

Du kanske kan berätta vilka kläder DU föredrar på en kvinna som, för dig, har en favoritrumpa Glad
    Ställning måste väl vara bakifrån, stående, eller doggy antar jag...med tanke på rumpan då...
  • Celines Essence

Jag glömde svara på vilken ställning som var sämst, med tanke på rumpan. Det var en svår fråga... Kanske om man ligger på väldigt hårt och knöligt underlag, då kan man ev får ont i rumpan, eller om man har sex ute kan man få stickor och skräp på rumpan om man ligger på rygg... Det är väl det enda jag kan komma på...Flört

• Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-25 09:17:20 följande:

Du kanske kan berätta vilka kläder DU föredrar på en kvinna som, för dig, har en favoritrumpa 

Ställning måste väl vara bakifrån, stående, eller doggy antar jag...med tanke på rumpan då...

Jag föredrar snäv kjol som slutar en bit övanför knäet men absolut inte kort-kort. Stay ups i silke under. Tights ibomull som alternativ.

Angående ställning så är nog knästående med bakbundna händer i knävecken vackrast
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-25 09:20:22 följande:

Jag glömde svara på vilken ställning som var sämst, med tanke på rumpan. Det var en svår fråga... Kanske om man ligger på väldigt hårt och knöligt underlag, då kan man ev får ont i rumpan, eller om man har sex ute kan man få stickor och skräp på rumpan om man ligger på rygg... Det är väl det enda jag kan komma på...

Skräp i rumpan lät som en styggelse
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:18:40 följande:
    Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen smile1.gif Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.
    Vad är det som driver din rumpa?
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 00:18:40 följande:

"Lite fler rumpfrågor: I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst? Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?"

Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Hmm alltså jag önskar jag kunde säga att bäst vs sämst sexställning beror mest på min rumpa, men så är det inte. Det beror mest på hur mannen är rustad. Jag har egentligen ingen favoritställning, men jag gillar att ligga på mage med baken i vädret ( märks inte alls att jag haft rumpdyrkande män va ) Det är något visst med det där. Men jag gilla missionären också av flera skäl, ett av dem är att jag har kommit på att jag faktiskt gillar att titta på den jag har sex med och att hångel inte alls är fel samtidigt som man har sex och sen då främsta skälet, det är den enda ställning som jag kan komma i samtidigt som jag har sex så den bli ju en tvungen favorit just därför.

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.

Har vi någongång sett dig i kjol?:o:??
Svar på tråden Din rumpa