• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • lille Birger
    Kereza skrev 2014-08-24 23:43:41 följande:
    Den finaste komplimang jag fått fick jag faktiskt av mejsjälv; låg på mage och tittade på film naken, och pojkvännen halvlåg bredvid och bara smekte mej över svanken och röven. Efter ungefär en timme så sa jag "Fy FAN vad jag är avundsjuk på mejsjälv för att jag har så häftigt arsel" - jag var seriöst avundsjuk på mejsjälv då; jag vill OCKSÅ ha så episk röv att folk kan roa sej med den timvis - och så HAR jag redan det! Ytterst förvirrande känsla. 

Nämnda bakdel var även vad som förde ihop mej och min sambo; jag ville ge honom stryk - han sa att jag hade snygg röv - jag kom av mej och frågade om han ville knulla istället. Det ville han. 

Min röv är lite magisk på det sättet :) 
    Häftig berättelse. Skål
  • Fjäril Vingad

Skulle gärna ha stay ups ibland, men de jävlarna bara korvar ner sig ju. Skrikandes

Just det där med att gå utan trosor under en klänning är eggande... och att ha stay ups i det läget är ju bara så sexigt. Men men, jag har gett upp det där.

Men att överraska med att vara troslös... när han hånglar upp mig och drar med handen över skinkan och märker att jag inga trosor har... Jäklar! Drömmer Han gillar min rumpa... Kyss

• Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 11:20:47 följande:
    Skräp i rumpan lät som en styggelse
    Jodå...fast jag blir lätt upptagen av annat "i stridens hetta", men visst , en gång kändes det som en stor bit av terrängen hade fastnat på rumpan. Kanske inte såg så fint ut...fråga Anton. Nej förresten, gör inte det !...såvida du inte vill ha ett lååång svar ...Flört. Det händer att att svävar ut nämligen...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-08-25 11:44:16 följande:
    Vad är det som driver din rumpa?
    Det gör mina ben, den driver hela min lekamen framåt och bakåt och även i sidled vid behov.

Nä allvarligt hur menar du Birger?

Livsglädje och överlevnad är vad som driver mig, som gör att jag står här, stå upp, vägrar ge mig och inte har några som helst planer på att kasta in någon handduk och lägga mig ner och ge upp. Jag är en överlevare, det är min grej det och att jag älskar att leva och är tacksam för att jag lever, varje dag är jag tacksam. Varje dag är jag lycklig och glad även de mest usla av dagar så finner jag något att le åt som ger min själ glädje.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-25 11:53:25 följande:
    Har vi någongång sett dig i kjol?:o:??
    hehe nä det har ni nog inte, bortsett från bilden jag hade ett tag där jag hade kjol men satt ner och man såg bara en bit av kjolen och benen så
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-25 13:15:53 följande:
    Skulle gärna ha stay ups ibland, men de jävlarna bara korvar ner sig ju. Skrikandes

Just det där med att gå utan trosor under en klänning är eggande... och att ha stay ups i det läget är ju bara så sexigt. Men men, jag har gett upp det där.

Men att överraska med att vara troslös... när han hånglar upp mig och drar med handen över skinkan och märker att jag inga trosor har... Jäklar! Drömmer Han gillar min rumpa... Kyss
    Köp riktiga med silikonband på insidan, men smörj inte in kroppen efter duschen då kommer de rulla ner sig,
  • Fjäril Vingad
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 16:12:35 följande:
    Köp riktiga med silikonband på insidan, men smörj inte in kroppen efter duschen då kommer de rulla ner sig,
    Tried that... Mina fakking lår är inte gjorda för stay ups.
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-25 16:11:14 följande:

hehe nä det har ni nog inte, bortsett från bilden jag hade ett tag där jag hade kjol men satt ner och man såg bara en bit av kjolen och benen så

Åhh dem måste jag missat
  • Efraim Barkbit
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-25 13:15:53 följande:

Skulle gärna ha stay ups ibland, men de jävlarna bara korvar ner sig ju.

Men att överraska med att vara troslös... när han hånglar upp mig och drar med handen över skinkan och märker att jag inga trosor har... Jäklar! Han gillar min rumpa...

Det sista lät fint

Häckis efter-duschen-tips är nog bra
  • Celines Essence
    Fjäril Vingad skrev 2014-08-25 16:33:33 följande:

Tried that... Mina fakking lår är inte gjorda för stay ups.

Inte mina lår heller. ..De glider ner de där rackarna...

Vi kanske är för vilda
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
Svar på tråden Din rumpa