Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Din rumpa

Känner mig lite avundsjuk på alla et med stora rumpor som är sköna att sitta på/ med.

Det är inte min. Jag känner skav mot rumpbenen efter en stund på hårda underlag. På det viset har jag ingen som helst nytta av min breda och fylliga bakdel.

Är jag nöjd med den? Ja och nej. Är nöjd på så vis att den tydligen är uppskattad av andra, kvinnor som män. Mindre nöjd med att den är så bred att det faktiskt är svårt att hitta kläder som sitter bra till och från. Jeans kan vara ett helvete, kjolar också många gånger. Samma sak med vissa leggings. Midjan blir liksom för låg på baksidan för rumpan tar så mycket plats. Kjolar blir mycket kortare där bak än fram vilket ju också ser helt galet ut. Men den är min, jag vet ingen annan och jag har svårt att se att en annan rumpa skulle passa till resten av min kropp. Man vänjer sig ju liksom.

Jo och när den är kall och jag fryser så är det absolut en väldigt stor del av min kroppsmassa som är kall och då fryser jag verkligen på riktigt!!

• HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-08-11 15:30:48 följande:
    Var nöjd med din bak ! Den är läcker Glad
    Ang byxor som glipar bak, så prova byxmodell för djup svank. De sitter mycket finare om man har problem med att midjan blir låg där bak.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Tack

Ja låga brallor går inte de täcker inte ens baken har testat otaliga modeller. Stretch jeans kan funka vissa modeller. Så vart tusan hittar jag såna byxor då? Kan tillägga att jag avskyr att shoppa kläder är inte så intresserad av kläder alls när jag tänker efter. De skall vara bekvämt och funktionellt, då är jag nöjd

Byxor sydda för större kvinnor som går över baken får alltid extra tyg över på framsidan så fast jag är stor så verkar inte min mage vara tjock nog för den modellen av byxor. Tror jag är felkonstruerad på många sätt. För kort och för bred och alldeles för svankig. Om jag ligger på rygg på golvet så kan jag utan problem stoppa in bägge mina armar i svanken och inte ha tyngden på dem alls helt naturligt. Jag får liksom trycka ryggen mot underlaget medvetet. Så byxor för hög och mycket svank låter som något för mig absolut.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 11:10:34 följande:
    Fina Häckis smile1.gif

Du har ju själva arketypen för en vacker stjärt. Det där med att få träsmak trots fyllig rumpa har jag hört av andra.

Det finns ju riktigt bra metoder att ganska snabbt få en rumpa varm, men det känner du ju till smile9.gifsmile1.gif
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    Ah du måste syfta på stora varma vetekuddar! min hund har gjort sitt bästa för att äta upp min längsta vetekudde. Byracka!!!! Skeda med en varm man måste vara det bästa sättet när jag tänker efter

Tack Goa EH <3
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 07:49:03 följande:

Tråkigt att inte fler har fått trevliga komplimanger smile9.gif

Jag fick ju en supertrevlig kommentar av dig i tråden *nöjd*
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 08:34:14 följande:
    Du förtjänar alla sköna komplimanger smile1.gif din härliga rumpa också smile5.gif
    Tack och puss på daj!
  • HäckHäxan
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 10:46:44 följande:

HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.

Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !

Vad tråkigt. Men någon dag mötet du säkert någon som tycker att just din är perfekt. <3

Tycker nog alla som vill kan få klaga. Alla kan ju ha komplex oavsett storlek. Det är inte så kul alltid med breda höfter och en stor putande rumpa heller.
  • HäckHäxan
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 11:00:29 följande:
    Du har rätt. Ingen man har varit intressead av att ta mig bakifrån. De vill mest bli avsugna. De är det enda jag duger till med min lilla rumpa !
    Då har du kanske en sån där riktigt vacker mun.
  • HäckHäxan
    Kereza skrev 2014-08-24 23:43:41 följande:
    Jag är typ klassisk päron; liten, smal överkropp och massiva höfter med stor röv. Fast den är ganska putig trots det - och (vilket jag är glad över) inte "streck-röv" utan bra rundad.

Den finaste komplimang jag fått fick jag faktiskt av mejsjälv; låg på mage och tittade på film naken, och pojkvännen halvlåg bredvid och bara smekte mej över svanken och röven. Efter ungefär en timme så sa jag "Fy FAN vad jag är avundsjuk på mejsjälv för att jag har så häftigt arsel" - jag var seriöst avundsjuk på mejsjälv då; jag vill OCKSÅ ha så episk röv att folk kan roa sej med den timvis - och så HAR jag redan det! Ytterst förvirrande känsla. 

Nämnda bakdel var även vad som förde ihop mej och min sambo; jag ville ge honom stryk - han sa att jag hade snygg röv - jag kom av mej och frågade om han ville knulla istället. Det ville han. 

Min röv är lite magisk på det sättet :) 
    Hahhahaha jag älskar ditt inlägg, formligen älskar det. Jag hade nog också tappat all verbal förmåga eller jag vet att jag hade gjort det i det läget. En man har två gånger fått mig att tappa talförmågan genom att kläcka något och då är jag ytterst verbal och väldigt svår att få att hålla klaffen och är jag arg är det ännu svårare.

Jag älskar rumpmän, av den enkla anledningen att de absolut ger min bak so otroligt mycket kärlek, beröring och uppmärksamhet och jag gillar min bakdel och tycker absolut att den förtjänar att bli dyrkad till och från. Det är extra kul när heterosexuella kvinnor berömmer den och suckar hänfört över den tycker jag. Gulligt verkligen, bästa är ju ändå hon som ropade in sin man i rummet för att visa honom min nakna rumpa, nästan oslagbart faktiskt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    "Lite fler rumpfrågor: I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst? Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?"

Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Hmm alltså jag önskar jag kunde säga att bäst vs sämst sexställning beror mest på min rumpa, men så är det inte. Det beror mest på hur mannen är rustad. Jag har egentligen ingen favoritställning, men jag gillar att ligga på mage med baken i vädret ( märks inte alls att jag haft rumpdyrkande män va ) Det är något visst med det där. Men jag gilla missionären också av flera skäl, ett av dem är att jag har kommit på att jag faktiskt gillar att titta på den jag har sex med och att hångel inte alls är fel samtidigt som man har sex och sen då främsta skälet, det är den enda ställning som jag kan komma i samtidigt som jag har sex så den bli ju en tvungen favorit just därför.

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-08-25 00:14:52 följande:
    ...dig i jeansshorts !!!

Här snackar vi om att folk tittar till på dig mer än en gång. 

Visst....vi är ett par du och jag, jag höjer dig till skyarna, med rätta, men faktum är att du ÄR så djävulusiskt sexig i tex jeansshorts, med en matchande topp ( du är dessutom fenomenal på att "sätta ihop" kläder som matchar varann så jäkla bra) du är så makalöst vacker, och du har den finaste rumpan jag någonsin sett. 

Puss blowkiss

Nu går jag å lägger mig. Har en date i morgon....

Sov gott bästa Anton, så du är fager imorgon inför din date
Svar på tråden Din rumpa