• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Kereza

Jag är typ klassisk päron; liten, smal överkropp och massiva höfter med stor röv. Fast den är ganska putig trots det - och (vilket jag är glad över) inte "streck-röv" utan bra rundad.

Den finaste komplimang jag fått fick jag faktiskt av mejsjälv; låg på mage och tittade på film naken, och pojkvännen halvlåg bredvid och bara smekte mej över svanken och röven. Efter ungefär en timme så sa jag "Fy FAN vad jag är avundsjuk på mejsjälv för att jag har så häftigt arsel" - jag var seriöst avundsjuk på mejsjälv då; jag vill OCKSÅ ha så episk röv att folk kan roa sej med den timvis - och så HAR jag redan det! Ytterst förvirrande känsla. 

Nämnda bakdel var även vad som förde ihop mej och min sambo; jag ville ge honom stryk - han sa att jag hade snygg röv - jag kom av mej och frågade om han ville knulla istället. Det ville han. 

Min röv är lite magisk på det sättet :) 

• Anonym
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 23:43:07 följande:

Fler kvinnor borde ha jeansshorts oavsett storlek på rumpan. Personligen tycker jag att stay ups accentuerar stjärtens form bättre

• Anonym (gillas:))
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:43:10 följande:
    mmmm...Det känns bra också...Min kärlek har fått mig att klippa hål i grenen på ett av dem...

Kom på att jag gillar känslan av strumpband som går över skinkorna också, som variation till strumpbyxor då....
    Haha, det har även jag fått flera tjejer att göra:P Strumpband som går över skinkorna...säkert något mysigt, men fattade dock ej det..
  • Anonym (gillas:))
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:35:24 följande:

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge.

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt....

Ok, nu rörde det sig här...nu rörde du till det:)) Älskar när hon ligger platt på magen med benen ihop....sååååååå skönt då! (säkert lika skönt för båda;)
    Mot vägg eller ett träd...lika underbart det..!

• Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 23:43:07 följande:

Fler kvinnor borde ha jeansshorts oavsett storlek på rumpan. Personligen tycker jag att stay ups accentuerar stjärtens form bättre

Jodå stay ups har sin charm också, mest för känslan att rumpan är bar, men benen "klädda". Kan med fördel förstärkas av långa handskar...Då är ben och armar klädda och resten bart. Då känner man sig mer naken än om man är helt naken... (fast det har ju inte bara med rumpan att göra)
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-08-24 23:35:24 följande:

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge
    .

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt.... smile1.gif
    Båda dom ställningarna, GummanHjärta.......alltså, jag finner inte ord för hur otroligt underbart det är att tränga in i dig, det är nåt väldigt speciellt med dig, du är så djävulskt skön, du är så......perfekt. 

För att använda dina egna ord, två pusselbitar kan inte passa bättre ihop än vad du och jag gör. Och det gäller även utanför sängkammaren....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HäckHäxan
    Kereza skrev 2014-08-24 23:43:41 följande:
    Jag är typ klassisk päron; liten, smal överkropp och massiva höfter med stor röv. Fast den är ganska putig trots det - och (vilket jag är glad över) inte "streck-röv" utan bra rundad.

Den finaste komplimang jag fått fick jag faktiskt av mejsjälv; låg på mage och tittade på film naken, och pojkvännen halvlåg bredvid och bara smekte mej över svanken och röven. Efter ungefär en timme så sa jag "Fy FAN vad jag är avundsjuk på mejsjälv för att jag har så häftigt arsel" - jag var seriöst avundsjuk på mejsjälv då; jag vill OCKSÅ ha så episk röv att folk kan roa sej med den timvis - och så HAR jag redan det! Ytterst förvirrande känsla. 

Nämnda bakdel var även vad som förde ihop mej och min sambo; jag ville ge honom stryk - han sa att jag hade snygg röv - jag kom av mej och frågade om han ville knulla istället. Det ville han. 

Min röv är lite magisk på det sättet :) 
    Hahhahaha jag älskar ditt inlägg, formligen älskar det. Jag hade nog också tappat all verbal förmåga eller jag vet att jag hade gjort det i det läget. En man har två gånger fått mig att tappa talförmågan genom att kläcka något och då är jag ytterst verbal och väldigt svår att få att hålla klaffen och är jag arg är det ännu svårare.

Jag älskar rumpmän, av den enkla anledningen att de absolut ger min bak so otroligt mycket kärlek, beröring och uppmärksamhet och jag gillar min bakdel och tycker absolut att den förtjänar att bli dyrkad till och från. Det är extra kul när heterosexuella kvinnor berömmer den och suckar hänfört över den tycker jag. Gulligt verkligen, bästa är ju ändå hon som ropade in sin man i rummet för att visa honom min nakna rumpa, nästan oslagbart faktiskt.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Anton Chigurh
    HjärtaCelines EssenceHjärta skrev 2014-08-24 23:25:51 följande:
    smile1.gif
    Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts,

eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan smile1.gif
    Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att vara naken under nylonstrumpbyxor...
    ...dig i jeansshorts !!!

Här snackar vi om att folk tittar till på dig mer än en gång

Visst....vi är ett par du och jag, jag höjer dig till skyarna, med rätta, men faktum är att du ÄR så djävulusiskt sexig i tex jeansshorts, med en matchande topp ( du är dessutom fenomenal på att "sätta ihop" kläder som matchar varann så jäkla bra) du är så makalöst vacker, och du har den finaste rumpan jag någonsin sett

Puss blowkiss

Nu går jag å lägger mig. Har en date i morgon....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • HäckHäxan
    "Lite fler rumpfrågor: I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst? Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?"

Oj jag har ingen aning, åtsittande byxor, sen om de är jeans eller leggings är skitsamma. Har som sagt svårt att hitta en bra modell av byxa till min modell av kropp. Åtsittande kjolfungerar också. Men jag tycker nog faktisk min rumpa är snyggast naken, får man tycka det om sin egen rumpa eller möjligen i trosor. Eller naken under kjolen Håller med Celine om känslan av nylon mot naken bakdel, mysigt värre. Finns massor som är mysigt och absolut i kombination med någon man har kemi med rent sexuellt. 

Hmm alltså jag önskar jag kunde säga att bäst vs sämst sexställning beror mest på min rumpa, men så är det inte. Det beror mest på hur mannen är rustad. Jag har egentligen ingen favoritställning, men jag gillar att ligga på mage med baken i vädret ( märks inte alls att jag haft rumpdyrkande män va ) Det är något visst med det där. Men jag gilla missionären också av flera skäl, ett av dem är att jag har kommit på att jag faktiskt gillar att titta på den jag har sex med och att hångel inte alls är fel samtidigt som man har sex och sen då främsta skälet, det är den enda ställning som jag kan komma i samtidigt som jag har sex så den bli ju en tvungen favorit just därför.

Sämst, sämst sämste, nä det finns inget som är sexuellt sämst med min rumpa, den är helt enkelt jäkligt bra, uppskattad och lyckas tydligen locka fram grottmannen, odjuret, galningen i män. och jag gillar galna män i just det sammanhanget. Rent sexuellt älskar jag min rumpa och den effekt den har på andra.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2014-08-25 00:14:52 följande:
    ...dig i jeansshorts !!!

Här snackar vi om att folk tittar till på dig mer än en gång. 

Visst....vi är ett par du och jag, jag höjer dig till skyarna, med rätta, men faktum är att du ÄR så djävulusiskt sexig i tex jeansshorts, med en matchande topp ( du är dessutom fenomenal på att "sätta ihop" kläder som matchar varann så jäkla bra) du är så makalöst vacker, och du har den finaste rumpan jag någonsin sett. 

Puss blowkiss

Nu går jag å lägger mig. Har en date i morgon....

Sov gott bästa Anton, så du är fager imorgon inför din date
Svar på tråden Din rumpa