Inlägg från: Anonym (gillas:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gillas:))

Din rumpa

Celines Essence skrev 2014-08-24 23:25:51 följande:

Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts, eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan

Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att varanaken under nylonstrumpbyxor...
    Nakenhet under nylonisar...kan inte bli sexigare...
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:43:10 följande:
    mmmm...Det känns bra också...Min kärlek har fått mig att klippa hål i grenen på ett av dem...

Kom på att jag gillar känslan av strumpband som går över skinkorna också, som variation till strumpbyxor då....
    Haha, det har även jag fått flera tjejer att göra:P Strumpband som går över skinkorna...säkert något mysigt, men fattade dock ej det..
    Celines Essence skrev 2014-08-24 23:35:24 följande:

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge.

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt....

Ok, nu rörde det sig här...nu rörde du till det:)) Älskar när hon ligger platt på magen med benen ihop....sååååååå skönt då! (säkert lika skönt för båda;)
    Mot vägg eller ett träd...lika underbart det..!

taquine skrev 2014-08-25 20:47:30 följande:

*komplimanger  ska det ju stå..

taquine skrev 2014-08-25 20:46:02 följande:
    Haha du kan verkligen få till det att ge tjejer fina komplimager
    Men om någon ger en komplimang som är lite sådär,
    så är ju ditt nya ord klockrent:)

Anonym skrev 2014-08-31 13:52:06 följande:
    Nej, precis. Och vi har ju alla olika ideal, dessutom, det finns inte bara ett ideal. Någonstans tycker jag också att man ju måste se till ens förutsättningar. Jag är lång och smal, det vore rätt idiotiskt av mig att eftersträva en Kim Kardashian-röv om min kroppstyp påminner mer om Cameron Diaz.
Svar på tråden Din rumpa