• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Jaded
    Celines Essence skrev 2014-08-11 22:53:33 följande:

Det är inget fel på mitt humör. Jag tycker bara att det är tråkigt att läsa hur någon vill klanka ner på de som ser annorlunda ut än en själv.(för jag antar att du inte har en platt och hård rumpa) Visserligen har trådinnehavaren en förkärlek för stora rumpor,(och många med honom) men det betyder inte att man ska klaga på de som har platta rumpor och berätta hur tråkigt det måste vara för män att ha sex med dem.

Jag vill säga min mening ang detta men kommer inte fortsätta debattera detta med hänsyn till TS.

Du har nog ingen aning hur min röv ser ut.
  • Anonym (...)

Har med största sannolikhet större rumpa än nån annan här inne, och har aldrig fått någon komplimang för den.

• Efraim Barkbit
    tjejjenn skrev 2014-08-11 22:24:15 följande:

Älskar min rumpa! Tränad och fin form har den, synd bara att den inte är större, men med lite squats så ordnar det sig :)

Träna kroppens största muskler kan aldrig vara fel
  • lille Birger
    Jaded skrev 2014-08-11 20:43:08 följande:
    Prova att ignorera inlägg som inte tilltalar dig. Du kommer säkert att uppleva en förbättring av ditt dåliga humör då. smile1.gif
    dessan59 skrev 2014-08-11 21:39:23 följande:
    japp, jag trivs med min stora rumpa,tycker att den är mjuk och har former.
    playingintheshadows skrev 2014-08-11 22:28:46 följande:

Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!

Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)

Vad har ni tre för omkrets runt stussen?

• Efraim Barkbit
    Anonym (...) skrev 2014-08-11 23:05:03 följande:

Har med största sannolikhet större rumpa än nån annan här inne, och har aldrig fått någon komplimang för den.

Nu råkar jag älska stora rumpor Komplimang får du av mig: -Din rumpa är lika vacker som ditt sinne!
  • Jaded
    lille Birger skrev 2014-08-11 23:10:15 följande:

Vad har ni tre för omkrets runt stussen?

Angelägen fråga. Hittar inte måttbandet.
  • Efraim Barkbit
    playingintheshadows skrev 2014-08-11 22:28:46 följande:

Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!

Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)

Tack för att du delar och skönt med bra rumpvibbar
  • Jaded
    Anton Chigurh skrev 2014-08-11 23:22:33 följande:

Jag skulle kunna ge en hint här, med tanke på vad andra väl valda delar av dig påminner om, Jaded, men....nää, jag gillar TS, jag vill inte förstöra hans tråd genom att kritisera och bete mig som ett rövhål mot andra medlemmar på forat, detta är iaf en feelgood-tråd, inte en tråd där vi skall mobba folk.

Även om dom må ha ett platt arsle !!!

Och du kan spara på bläcket, Jaded, jag kommer inte fortsätta debattera ditt arsle, detta blir mitt första, sista, och därmed enda, inlägg i ämnet.

Kram //Anton

(Ber om ursäkt, Ernst, men jag vet att du förlåter mig.)

Oerhört otrevligt. Vänligen respektera att jag inte är intresserad av att samtala med dig. Jag har upplyst dig tidigare att jag inte kommer att bemöta dina vidriga påhopp. Hädanefter blir de endast anmälda och ignorerade.

Sluta nu. Det är otroligt otrevligt och respektlöst.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 23:05:58 följande:
    Träna kroppens största muskler kan aldrig vara fel smile1.gif
    Det var som fan, Ernst, jag var tvungen å goggla, och det är förbanne mig korrekt. Glad

Nu vet jag iofs inte vad skillnaden på muskel och enskild muskelbuk innebär, men det spelar nog ingen större betydelse...

Oväntat oavsett.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Din rumpa