• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Celines Essence
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 10:35:23 följande:

Känner mig lite avundsjuk på alla et med stora rumpor som är sköna att sitta på/ med.

Det är inte min. Jag känner skav mot rumpbenen efter en stund på hårda underlag. På det viset har jag ingen som helst nytta av min breda och fylliga bakdel.

Är jag nöjd med den? Ja och nej. Är nöjd på så vis att den tydligen är uppskattad av andra, kvinnor som män. Mindre nöjd med att den är så bred att det faktiskt är svårt att hitta kläder som sitter bra till och från. Jeans kan vara ett helvete, kjolar också många gånger. Samma sak med vissa leggings. Midjan blir liksom för låg på baksidan för rumpan tar så mycket plats. Kjolar blir mycket kortare där bak än fram vilket ju också ser helt galet ut. Men den är min, jag vet ingen annan och jag har svårt att se att en annan rumpa skulle passa till resten av min kropp. Man vänjer sig ju liksom.

Jo och när den är kall och jag fryser så är det absolut en väldigt stor del av min kroppsmassa som är kall och då fryser jag verkligen på riktigt!!

Var nöjd med din bak ! Den är läcker Glad
    Ang byxor som glipar bak, så prova byxmodell för djup svank. De sitter mycket finare om man har problem med att midjan blir låg där bak.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Ner)

Den finaste komplimang jag fått för min rumpa är häromdagen. En som sa: Du har gått ner i vikt va, det syns om man ser dej bakifrån!!!! Haha glad blev jag!!

• HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-08-11 15:30:48 följande:
    Var nöjd med din bak ! Den är läcker Glad
    Ang byxor som glipar bak, så prova byxmodell för djup svank. De sitter mycket finare om man har problem med att midjan blir låg där bak.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Tack

Ja låga brallor går inte de täcker inte ens baken har testat otaliga modeller. Stretch jeans kan funka vissa modeller. Så vart tusan hittar jag såna byxor då? Kan tillägga att jag avskyr att shoppa kläder är inte så intresserad av kläder alls när jag tänker efter. De skall vara bekvämt och funktionellt, då är jag nöjd

Byxor sydda för större kvinnor som går över baken får alltid extra tyg över på framsidan så fast jag är stor så verkar inte min mage vara tjock nog för den modellen av byxor. Tror jag är felkonstruerad på många sätt. För kort och för bred och alldeles för svankig. Om jag ligger på rygg på golvet så kan jag utan problem stoppa in bägge mina armar i svanken och inte ha tyngden på dem alls helt naturligt. Jag får liksom trycka ryggen mot underlaget medvetet. Så byxor för hög och mycket svank låter som något för mig absolut.
  • HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 11:10:34 följande:
    Fina Häckis smile1.gif

Du har ju själva arketypen för en vacker stjärt. Det där med att få träsmak trots fyllig rumpa har jag hört av andra.

Det finns ju riktigt bra metoder att ganska snabbt få en rumpa varm, men det känner du ju till smile9.gifsmile1.gif
    Ah du måste syfta på stora varma vetekuddar! min hund har gjort sitt bästa för att äta upp min längsta vetekudde. Byracka!!!! Skeda med en varm man måste vara det bästa sättet när jag tänker efter

Tack Goa EH <3
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 17:26:30 följande:

Ah du måste syfta på stora varma vetekuddar! min hund har gjort sitt bästa för att äta upp min längsta vetekudde. Byracka!!!! Skeda med en varm man måste vara det bästa sättet när jag tänker efter

Tack Goa EH <3

Skönt att det funkar med vetekuddar

Egentligen är det med skinkor som med öron. De kan vara fina men man vill egentligen åt det emellan dem
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Ner) skrev 2014-08-11 16:06:10 följande:

Den finaste komplimang jag fått för min rumpa är häromdagen. En som sa: Du har gått ner i vikt va, det syns om man ser dej bakifrån!!!! Haha glad blev jag!!

Men var det egentligen bra?
  • Anonym (Ner)
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 17:59:06 följande:

Men var det egentligen bra?

Ja eftersom jag tyckte den var för stor;)
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Ner) skrev 2014-08-11 18:19:45 följande:

Ja eftersom jag tyckte den var för stor;)

Tror den var fin innan också
  • LaChica
    Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Nja, trivs och trivs... Men den är min. Kunde ha varit snyggare, men kunde ha varit fulare också. 

Vad är bäst med rumpan?
    Säger som en del... Skön att sitta på. Flört
    Sen ser den väl helt okej ut i stringtrosor. Tänka sig!

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
    Att den är läcker och smiskvänlig...Drömmer
    More is all you need!
Svar på tråden Din rumpa