• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • K grrl
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 00:02:21 följande:

Vad är bäst med rumpan?

Och för att svara på frågorna, utan att för den skull ha stor rumpa:
    - Jag trivs ypperligt med min rumpa, den har riktigt bra vaddering som faktiskt gör den rätt välformad, trots att muskulaturen inte är vad den borde vara.
    - Att den inte är så bred, men har fint put.
    - Att den är perfekt. Vilket jag inte håller med om, men det var ju trevligt att höra.
  • Efraim Barkbit
    K grrl skrev 2014-08-10 17:36:21 följande:

Varför inte inkludera alla rumpor, Ernst Hugo? Om det nu ska vara en feel good-tråd.

Tack för dina framsynta inlägg ändrade i TS
  • Efraim Barkbit
    Jaded skrev 2014-08-10 17:55:15 följande:

Vad är det vi ska berätta om?

Hej Jaded

I trådstarten hittar du 3 frågor du kan börja med att svara på. Sedan kan du fylla på efter lust och förmåga
  • katastrofplantagen
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 00:02:21 följande:

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Vad är bäst med rumpan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!
    Jag har varken stor eller liten rumpa. Den är lagom och jag trivs med den.

Det bästa med min rumpa är att min man är tokig i den och alla mina män innan honom likaså. Den putar fint när jag svankar och är kramgo och mjuk utan att vara för "lös".

Att den är sexig, perfekt att hålla i under sex (den är nog det annars med eftersom den får så mycket klappar och smek övrig tid med), välformad och ja, allt möjligt.
  • Efraim Barkbit
    katastrofplantagen skrev 2014-08-10 18:23:09 följande:

Jag har varken stor eller liten rumpa. Den är lagom och jag trivs med den.

Det bästa med min rumpa är att min man är tokig i den och alla mina män innan honom likaså. Den putar fint när jag svankar och är kramgo och mjuk utan att vara för "lös".

Att den är sexig, perfekt att hålla i under sex (den är nog det annars med eftersom den får så mycket klappar och smek övrig tid med), välformad och ja, allt möjligt.

Tack för att du delar med dig roligt med kvinnor som är nöjd med sin rumpa
  • lille Birger

Vissa kvinnor har ju naturliga handtag på höfterna som man kan ta tag i om man står bakom och kvinnan är framåtböjd.

• Anonym (bebbe)

Hmm jag tkr jag har en stor rumpa vill ha en liten själv då ja ej trivs med den försökt bli av med den men funkar typ ej..

killar verkar gilla min rumpa de säger ja har en bubbel but men men

jag hatar den typ en då för i mina ögon e de finast med en liten

• LaLola
    Anonym (bebbe) skrev 2014-08-10 18:47:40 följande:

Hmm jag tkr jag har en stor rumpa vill ha en liten själv då ja ej trivs med den försökt bli av med den men funkar typ ej..

killar verkar gilla min rumpa de säger ja har en bubbel but men men

jag hatar den typ en då för i mina ögon e de finast med en liten

Bubbel but? Aldrig nånsin hört det uttrycket...vad innebär det?
  • Haskel
    lille Birger skrev 2014-08-10 18:46:35 följande:

Vissa kvinnor har ju naturliga handtag på höfterna som man kan ta tag i om man står bakom och kvinnan är framåtböjd.

Vad vore en sån här tråd utan dig älskade Birger.

Var sak kräver sitt proffs. Ingen på detta forum är så kunnig på rumpor som du min vänFlört.

EH är mycket trevlig, men hans expertis hittar man trots allt en bit ovanför rumpan. Dock ska han ha all credit för initiativet att starta denna trevliga tråd.
Svar på tråden Din rumpa