Inlägg från: Celines Essence |Visa alla inlägg
  • Celines Essence

Din rumpa

-Jag har en liten rumpa

- Bästa med rumpan är rundheten och att de små skinkorna passar så bra i Antons stora händer....

- vågar inte berätta den bästa komplimangen...blir blyg....

Större delen av livet har jag trott att min rumpa var för liten. Jag tyckte att den var "pojkaktig". Har tom handlat på barn-pojkavdelningen för jag trodde jag såg ut som en pojke. När jag var ca 35år började jag förstå att en del män faktiskt gillade mig och mitt utseende.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-10 21:12:44 följande:
    Tack så mycket för att du delar med dig du om någon representerar den vänliga mentalitet som fortfarande präglar delar av FL. Måste bara säga att även om mina personliga preferenser går åt det mer voluminösa hållet så vårdar jag minnet av ett par undantag som bekräftar regeln för mig.
    Oj, vad rar du är, dubbeltack Solig
    Vad gäller trevlig mentalitet så är det verkligen en egenskap som du besitter Glad{#emotions_dlg.flower}
  • Celines Essence
    Jaded skrev 2014-08-10 23:17:36 följande:
    Hello...

Mjaha. Synnerligen lustigt ämne men ok. Kommer vi även att berätta om fördelarna med herr-stjärtar?

Nåja.

Jag tror att det är jättetråkigt att t ex ha sex bakifrån med en platt och hård rumpa som inte rör sig. Så då borde ju fördelen med en större vara att den är snygg när rumpägarinnan svankar.

Sedan är det nog bra med en rumpa när man ska sitta och så.
    Vi andra här i tråden berättar om våra rumpor och svarar på EH:s frågor. Synd att du måste berätta vad du tycker borde vara jättetråkigt med andra rumptyper.
  • Celines Essence
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 10:35:23 följande:

Känner mig lite avundsjuk på alla et med stora rumpor som är sköna att sitta på/ med.

Det är inte min. Jag känner skav mot rumpbenen efter en stund på hårda underlag. På det viset har jag ingen som helst nytta av min breda och fylliga bakdel.

Är jag nöjd med den? Ja och nej. Är nöjd på så vis att den tydligen är uppskattad av andra, kvinnor som män. Mindre nöjd med att den är så bred att det faktiskt är svårt att hitta kläder som sitter bra till och från. Jeans kan vara ett helvete, kjolar också många gånger. Samma sak med vissa leggings. Midjan blir liksom för låg på baksidan för rumpan tar så mycket plats. Kjolar blir mycket kortare där bak än fram vilket ju också ser helt galet ut. Men den är min, jag vet ingen annan och jag har svårt att se att en annan rumpa skulle passa till resten av min kropp. Man vänjer sig ju liksom.

Jo och när den är kall och jag fryser så är det absolut en väldigt stor del av min kroppsmassa som är kall och då fryser jag verkligen på riktigt!!

Var nöjd med din bak ! Den är läcker Glad
    Ang byxor som glipar bak, så prova byxmodell för djup svank. De sitter mycket finare om man har problem med att midjan blir låg där bak.
  • Celines Essence
    Jaded skrev 2014-08-11 20:43:08 följande:

Prova att ignorera inlägg som inte tilltalar dig. Du kommer säkert att uppleva en förbättring av ditt dåliga humör då.

Det är inget fel på mitt humör. Jag tycker bara att det är tråkigt att läsa hur någon vill klanka ner på de som ser annorlunda ut än en själv.(för jag antar att du inte har en platt och hård rumpa) Visserligen har trådinnehavaren en förkärlek för stora rumpor,(och många med honom) men det betyder inte att man ska klaga på de som har platta rumpor och berätta hur tråkigt det måste vara för män att ha sex med dem.

Jag vill säga min mening ang detta men kommer inte fortsätta debattera detta med hänsyn till TS.
  • Celines Essence
    HäckHäxan skrev 2014-08-11 17:23:31 följande:

Tack

Ja låga brallor går inte de täcker inte ens baken har testat otaliga modeller. Stretch jeans kan funka vissa modeller. Så vart tusan hittar jag såna byxor då? Kan tillägga att jag avskyr att shoppa kläder är inte så intresserad av kläder alls när jag tänker efter. De skall vara bekvämt och funktionellt, då är jag nöjd

Byxor sydda för större kvinnor som går över baken får alltid extra tyg över på framsidan så fast jag är stor så verkar inte min mage vara tjock nog för den modellen av byxor. Tror jag är felkonstruerad på många sätt. För kort och för bred och alldeles för svankig. Om jag ligger på rygg på golvet så kan jag utan problem stoppa in bägge mina armar i svanken och inte ha tyngden på dem alls helt naturligt. Jag får liksom trycka ryggen mot underlaget medvetet. Så byxor för hög och mycket svank låter som något för mig absolut.

Prova tex JC. Säg vad du upplever blir fel. Alternativt säg att du vill prova byxor för djup svank. Var frimodig och låt dem hjälpa dig .Finns säkert andra affärer, men gejen är att man måste våga be om hjälp. Jag har en kompis med stor bak som följde mitt råd och blev väldigt nöjd och stolt
  • Celines Essence

Jag har läst blandade inlägg och tycker det är trist att det är många som önskar att deras rumpa vore antingen större eller mindre, alternativt att de först på senare år blivit nöjd med den.

Jag har många gånger tänkt att jag skulle måla något typ av kollage av blandade kvinnokroppar. Med olika kroppstyper. Lite som en hyllning till kvinnokroppen. Jag känner ingen attraktion till kvinnors kroppar, men jag tycker de är vackra. Olika typer av rumpor tex. Jag tycker verkligen det. Jag gillar att måla av kvinnokroppar av alla de slag

• Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 17:00:28 följande:

Nä nu är det dags för mer rumpsnack

Kanske, om du kommer på någon fler fråga...
  • Celines Essence
    ErnstHugo skrev 2014-08-24 21:43:33 följande:

Fixat

Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts, eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan

Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att varanaken under nylonstrumpbyxor...
  • Celines Essence

En ställning som är bra med tanke på min rumpa, är när jag ligger platt på mage, med benen ihop. Då kommer kuken in skönt och jag kan knipa extra hårt och länge.

Annars gillar jag att stå lutad mot en vägg eller ett träd och skjuta upp rumpan...Jag känner mig sexig då och det är skönt....

Svar på tråden Din rumpa