HäckHäxan skrev 2014-08-11 17:23:31 följande:
Tack
Ja låga brallor går inte de täcker inte ens baken har testat otaliga modeller. Stretch jeans kan funka vissa modeller. Så vart tusan hittar jag såna byxor då? Kan tillägga att jag avskyr att shoppa kläder är inte så intresserad av kläder alls när jag tänker efter. De skall vara bekvämt och funktionellt, då är jag nöjd
Byxor sydda för större kvinnor som går över baken får alltid extra tyg över på framsidan så fast jag är stor så verkar inte min mage vara tjock nog för den modellen av byxor. Tror jag är felkonstruerad på många sätt. För kort och för bred och alldeles för svankig. Om jag ligger på rygg på golvet så kan jag utan problem stoppa in bägge mina armar i svanken och inte ha tyngden på dem alls helt naturligt. Jag får liksom trycka ryggen mot underlaget medvetet. Så byxor för hög och mycket svank låter som något för mig absolut.
Prova tex JC. Säg vad du upplever blir fel. Alternativt säg att du vill prova byxor för djup svank. Var frimodig och låt dem hjälpa dig
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
.Finns säkert andra affärer, men gejen är att man måste våga be om hjälp. Jag har en kompis med stor bak som följde mitt råd och blev väldigt nöjd och stolt