• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • hemlig89
    mizzidus skrev 2014-07-27 06:39:34 följande:

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!

Vilken vecka är du i? :)
  • Teresiat

Pyret - åååh nej!!! Vad jobbigt :( som du vet så behöver en blödning inte betyda något negativt. Men jag lider med dig och förstår din oro. Hade också liten blödning/brun flytning i v 8.. Är v 10 nu.

• Pyret 85
    Teresiat skrev 2014-08-11 19:55:38 följande:

Pyret - åååh nej!!! Vad jobbigt :( som du vet så behöver en blödning inte betyda något negativt. Men jag lider med dig och förstår din oro. Hade också liten blödning/brun flytning i v 8.. Är v 10 nu.

Precis jag vet ju att det inte behöver betyda något men man blir ju ändå orolig. Hade inga blödningar alls min förra grav och detta är den andra denna grav. Sist var det efter sex men då hade jag inte ont. Det är smärtan i magen i kombination med blödningen som gör mig orolig. Hoppas ärtan mår bra och vill stanna.
  • mizzidus
    hemlig89 skrev 2014-08-11 19:47:32 följande:
    Vilken vecka är du i? :)
    Jag är i vecka 9 ( 8+4)  :) 
    Var på första samtalet idag och ska dit igen om 2 veckor för att ta prover, min inskrivning är tydligen uppdelad på två besök konstigt nog men det är bara att gilla läget :)
  • mizzidus

Mitt första besök med BM gick suveränt, dock så har jag redan gått upp 5 kilo! Sommaren har visserligen lagt sina spår också så det är bara att gilla läget. Ska till BM igen om två veckor för att ta prover plus så ska jag bestämma då om jag vill göra ett KUB-test, är osäker om hur jag vill göra på den fronten faktiskt men det är ju ett tag dit

• mizzidus
    mizzidus skrev 2014-08-11 20:31:24 följande:

Mitt första besök med BM gick suveränt, dock så har jag redan gått upp 5 kilo! Sommaren har visserligen lagt sina spår också så det är bara att gilla läget. Ska till BM igen om två veckor för att ta prover plus så ska jag bestämma då om jag vill göra ett KUB-test, är osäker om hur jag vill göra på den fronten faktiskt men det är ju ett tag dit

Mitt BF är ändrat nu till 18/3 också enligt BM så jag hade räknat fel på några dagar haha aja inte lätt alla gånger :)
  • JhjärtaK
    Pyret 85 skrev 2014-08-11 19:38:53 följande:

Kraftig molvärk sen ca 15 idag, nu ikväll när jag var på toa kom det blod när jag torkade mig. Ringde och rådfrågade 1177 som tyckte jag skulle ringa gynakuten. Sagt och gjort men dom tyckte jag skulle avvakta och ringa igen om det blev värre. Efter jag gråtit ett tag gick jag på toa igen och då var det rosa knappt synligt. Hoppas det håller sig borta nu.

Hoppas det avtar och slutar helt!
  • Madelia
    Pyret 85 skrev 2014-08-11 19:38:53 följande:

Kraftig molvärk sen ca 15 idag, nu ikväll när jag var på toa kom det blod när jag torkade mig. Ringde och rådfrågade 1177 som tyckte jag skulle ringa gynakuten. Sagt och gjort men dom tyckte jag skulle avvakta och ringa igen om det blev värre. Efter jag gråtit ett tag gick jag på toa igen och då var det rosa knappt synligt. Hoppas det håller sig borta nu.

Åh, nej. Förstår att man blir orolig, men håller tummarna för att det inte är någon fara! Du får uppdatera oss.
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?