• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • hemlig89
    mizzidus skrev 2014-08-11 20:29:36 följande:
    Jag är i vecka 9 ( 8+4)  :) 
    Var på första samtalet idag och ska dit igen om 2 veckor för att ta prover, min inskrivning är tydligen uppdelad på två besök konstigt nog men det är bara att gilla läget :)
    Vad kul! Spännande o grattis :)

Fick du gjort vul vid första besök?
  • Pyret 85

Tack för stödet. Tyvärr slutade det i missfall. Allt kom ut precis innan jag träffade läkaren.

• Storkbo

Fy va tråkigt! :(

Tänker på dig/er!

Har du haft missfall förr? I vilken v var du?

Jag hade missfall i januari så jag vet exakt hur jobbigt det är...trodde aldrig ja skulle våga bli gravid igen...men med hjälp av mina vänner å kollegor och kurator orkar man! Kämpa på nu! Håller tummarna för att ni snart blir gravid igen!

• Pyret 85
    Storkbo skrev 2014-08-12 17:15:24 följande:

Fy va tråkigt! :(

Tänker på dig/er!

Har du haft missfall förr? I vilken v var du?

Jag hade missfall i januari så jag vet exakt hur jobbigt det är...trodde aldrig ja skulle våga bli gravid igen...men med hjälp av mina vänner å kollegor och kurator orkar man! Kämpa på nu! Håller tummarna för att ni snart blir gravid igen!

Nej detta är mitt första missfall. Va i v 8.
  • TigerBamse
    Pyret 85 skrev 2014-08-12 17:02:50 följande:

Tack för stödet. Tyvärr slutade det i missfall. Allt kom ut precis innan jag träffade läkaren.

Styrkekramar till er!
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?