niobit skrev 2014-11-01 14:49:15 följande:
Får jag fråga vad du arbetar med? Själv jobbar jag på socialtjänsten och det hör ju till jobbet att bli hotad då och då. Har börjat få foglossning nu och då blir man ju extra sårbar när man inte är så smidig. Skulle nån av mina ungdomar få för sig att ge sig på mig skulle jag inte ha en chans att värja mig!
Jag arbetar med unga vuxna som har neuropsykiatriska funktionshinder samt i flera fall en lindrig utvecklingsstörning och därtill personlighetsstörning, psykoser, självskadebeteenden etc. Samt resurspersonal till rättpsyk.
tycker du ska prata med din chef eller skyddsombudet för det måste göras en riskanalys pga att du upplever dig mer utsatt nu som gravid. Vilka risker medför det och hur ska man undanröja dito om man kunnat identifiera dom. Vi jobbar ju alltid med överfallslarm men eftersom ena personen direkt riktat hat mot mig pga graviditeten så kan man inte skydda mig ens med dubbelbemanning då hen förföljer mig, jagar mig så fort jag parkerat på jobbet. Hen hotar hälla bensin över mig o min sambo och elda upp oss. Sparka mig i magen så barnet dör. Siktar på mig med pistolatrapp osv. Normalt sett dubbelbemannar vi när sådant händer, men nu är ju läget ett annat.
Just nu spelar det ju kvitta för min del eftersom jag är sjukskriven pga blödningar.