bb2014 skrev 2014-10-24 06:34:43 följande:
Såg nu att jag börjat skriva här och sen hoppat in i en av de andra två "bf mars"-trådarna :)
Vet inte vad jag skev sist men är i vecka 20 (19+4)
Har gjort KUB som såg fint ut och RUL i förra veckan som också bara var bra. Visade sig att vi väntar en dotter! :)
Börjar bli större och större med en fin kula. Fullt liv är det där inne också, min sambo har också kunnat känna! :)
Gällande vagn blir det en Brio Go Next för oss. Vi bor i Stockholm så vi behöver en smidig stadsvagn som samtidigt klarar terräng då vi har hund. Den ska också vara lätt, kunna packa mycket och smidig att få in i bilen.
Blivit lite shoppinggalen nu när allt ska inhandlas. Det är ju då himla kul! :) Min sambo är glad att vi sparat pengar till bebis. Har gjort IVF så vi har ju vetat innan den blev tillverkad vad som var på G :)
Ska åka ner till Skåne och hälsa på min familj i helgen och min mamma hade plockat fram gamla barnkläder från mig och min bror, även mina kusiner. Min bror är född 77, jag 80 och kusinerna på 60-talet så det blir kul att se. :)
I övrigt mår jag riktigt bra! Hade lågt järn så jag äter Niferex nu. Och då försvann huvudvärk och trötthet.
Går från jobbet i januari då jag blir avstängd. Upptäckte att det bara är 2,5 månade kvar!! :)
Ja det finns nog tre mars -trådar, men jag känner mig mest hemma i den här :)
Det står mellan Brio Go Next och Stokke Trailz för mig. Liknande egenskaper förutom att Stokke har ergonomisk sittdel, om jag analyserat rätt. Svårt tycker jag!