Lejonhierta skrev 2014-10-23 17:09:13 följande:
Det var inte min mening förstås, du får tänka att vi kanske får det krångligare med garanti om det är något... Har googlat mig halvt fördärvad, men eftersom vi har polsktalande godavänner så känns det helt ok att beställa något man inte ens kan stava till på dess språk ;)
Intressant är att vi såg en sådan vagn på barnmorskemottagningen förra veckan och hon hade köpt den i Sverige, ny för 5500:- men det tog tre månade för leverans -inte så kul. Det jag lyckas googla på dom som beställt från polen så har de valt leverans dörr till dörr och då kostar det 500:- utöver vagnen men den har i regel levererats inom 2 veckor. Så vi chansar på Polen.
Ja jag hade nog inte klarat beställa från ett land med så pass annorlunda språk. Min guddotters mamma är polsk och det hon lägger ut på Facebook är ju totalt omöjligt att förstå :) Dessutom bor dom i Norge så hade inte orkar involvera dom i ett vagnköp. hehe.
Nä jag känner att huvudsaken man har en vagn man är nöjd med så är allt frid och fröjd. Den verkar jätte bra så tror vi båda har satsat rätt :) och skönt att ni får den levererad rakt hem till dörren! :)