• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • snö 81

Då var RUL avklarat för min del. Allt såg jättefint ut, men den var 3 dagar mindre än beräknat. Så nytt BF är 21/3.

Fick dessvärre urusla bilder då den lille krabaten inte hade den minsta lust att samarbeta. Man fotsulorna såg vi jättebra ;)

• mizzidus
    snö 81 skrev 2014-10-20 14:05:06 följande:

Då var RUL avklarat för min del. Allt såg jättefint ut, men den var 3 dagar mindre än beräknat. Så nytt BF är 21/3.

Fick dessvärre urusla bilder då den lille krabaten inte hade den minsta lust att samarbeta. Man fotsulorna såg vi jättebra ;)

Härligt att allt såg bra ut :) Längtar till torsdag då det är dags för mitt RUL
  • snö 81

Här är den bästa bilden hon fick till. Upp- och nervänd bebis i halvprofil :)

• Skumbollen

Vår tös ville heller inte samarbeta, låg med huvudet ner och ansiktet fram så det fick bli en dödskalle bild :)

Skönt att allt såg bra ut iaf. :)
  • Skumbollen

Här är vår bästa bild :) ingen klassisk söt profil här inte :) händerna bakom huvudet känns ju lite chill dock :)

• LillLouise84

Skönt att allt såg bra ut. Då är vi på samma bf igen då
  • JhjärtaK
    snö 81 skrev 2014-10-20 14:13:38 följande:

Här är den bästa bilden hon fick till. Upp- och nervänd bebis i halvprofil :) phpGEMba811907.jpg

Ryggraden syns fint och tydligt iaf

Den bilden var ändå bättre än den bästa (och enda) vi fick av dottern på RUL. Hon ville inte alls samarbeta
  • JhjärtaK
    Skumbollen skrev 2014-10-20 14:36:30 följande:

Här är vår bästa bild :) ingen klassisk söt profil här inte :) händerna bakom huvudet känns ju lite chill dock :) phpSGTDFR99503.jpg

Haha, vad är vad? Är det liksom en "genomskärning" av huvudet med hjärnhalvorna längst upp?
  • lisenlisen
    snö 81 skrev 2014-10-20 14:13:38 följande:

Här är den bästa bilden hon fick till. Upp- och nervänd bebis i halvprofil :)

Det där var en mycket bättre bild än mina. Har en som liknar något med en ryggrad och två på ett huvud med ett vitt sken underifrån så det ser ut som Messias. Han ville INTE samarbeta. Vi fick åtminstone den "perfekta snoppbilden" enligt BM. Inte för att JAG såg den där snoppen :P Haha!
  • Skumbollen
    JhjärtaK skrev 2014-10-20 14:51:21 följande:
    Haha, vad är vad? Är det liksom en "genomskärning" av huvudet med hjärnhalvorna längst upp?
    Ja precis! :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?