• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • septemberbarn08
    ebe91 skrev 2015-12-30 17:31:40 följande:

Sist var det min noublesse-ask ungen kom åt, idag paradis-asken.... Kan ju tillägga att han ratade middagen efteråt, den var tydligen inte lika god som chokladen jag grävde ur hans mun...

Här var det ostbollar som gällde idag! Storasyster hade lämnat påsen framme och Selina hällde ut ALLT i fåtöljen och satt och smaskade. Mumsigt! :)
  • snö 81
    septemberbarn08 skrev 2015-12-30 19:50:28 följande:
    Här var det ostbollar som gällde idag! Storasyster hade lämnat påsen framme och Selina hällde ut ALLT i fåtöljen och satt och smaskade. Mumsigt! :)
    Men perfekt, en ny maträtt att erbjuda henne ;) (Hade ju kunnat hade jag infogat en skrattgråtande emoji)
  • snö 81

Vi var på 1-årskalas idag och då slog det mig att snart är det ju våra små som fyller år... Herrejösses så fort tiden går ändå!!

• LillLouise84
    ebe91 skrev 2015-12-30 17:31:40 följande:

Sist var det min noublesse-ask ungen kom åt, idag paradis-asken.... Kan ju tillägga att han ratade middagen efteråt, den var tydligen inte lika god som chokladen jag grävde ur hans mun...

Haha här slukade lilleman en halv burk majs. Morgondagens blöja kommer att vara spännande
  • septemberbarn08
    snö 81 skrev 2015-12-30 20:20:19 följande:

Men perfekt, en ny maträtt att erbjuda henne ;) (Hade ju kunnat hade jag infogat en skrattgråtande emoji)

Ja det är bra lustigt ändå. Ersättning, välling, gröt och mat hatar hon men allt hon inte FÅR äta går ner. Kartong älskar hon och har redan tuggat sönder två pekböcker. ;)
  • LillLouise84
    snö 81 skrev 2015-12-30 20:21:44 följande:

Vi var på 1-årskalas idag och då slog det mig att snart är det ju våra små som fyller år... Herrejösses så fort tiden går ändå!!

Ja oj vad veckor och månader springer iväg! För ett år sen diskuterade vi barnvagnar, babyskydd, vad för kläder och hur mycket vi skulle behöva. Nu sitter i alla fall jag och säljer iväg allt.
  • snö 81
    LillLouise84 skrev 2015-12-30 22:39:04 följande:
    Ja oj vad veckor och månader springer iväg! För ett år sen diskuterade vi barnvagnar, babyskydd, vad för kläder och hur mycket vi skulle behöva. Nu sitter i alla fall jag och säljer iväg allt.
    Jag har sålt lite vartefter, men vissa saker verkar omöjligt att få sålt dessvärre.
  • LillLouise84
    snö 81 skrev 2015-12-31 18:47:48 följande:

Jag har sålt lite vartefter, men vissa saker verkar omöjligt att få sålt dessvärre.

Jag har sålt iväg bilstolen och åkpåsarna till den och lite kläder. Amningspump, amningskudde och bärsele får jag inte iväg trots nyskick och 150:- styck. Men jag planerar att vara med på en barnloppis i vår och försöka kränga iväg rubbet. Det är så skönt när det blir lite utrymme i källaren
  • snö 81
    LillLouise84 skrev 2015-12-31 22:47:04 följande:
    Jag har sålt iväg bilstolen och åkpåsarna till den och lite kläder. Amningspump, amningskudde och bärsele får jag inte iväg trots nyskick och 150:- styck. Men jag planerar att vara med på en barnloppis i vår och försöka kränga iväg rubbet. Det är så skönt när det blir lite utrymme i källaren
    Jag har ute babyskyddet på Blocket, men inte en människa hör av sig. Vår liggvagn, toppenfin, har jag ute för andra gången. Inte heller där något intresse.
    Alla fina kläder har jag sålt på Tradera, urtvättat eller med fläckar har jag faktiskt kastat. Har även sålt en del gravidkläder på Tradera
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?