snö 81 skrev 2016-01-01 22:01:55 följande:
Oj, vilken tjej!!
Tage kör raketfart i utveckling just nu, men här är vi ännu en bra bit ifrån att gå :) Vi monterade ihop hans gåvagn i helgen och han var helt överlycklig när han kunde gå med den :)
Här har det också gått fort nu.. från att hon började krypa och till hon började resa sig upp tog det exakt en vecka. Sedan bara några dagar till hon började gå runt möblerna. Nu knatar hon runt möblerna hela tiden, skjuter saker framför sig och släpper taget då och då (tills hon kommer på att hon inte håller i sig).
Sömnen har blivit helt åt skogen. Somnar vid 19.30 och sover en timme, är sedan vaken till typ halv tolv och härjar. Sover oroligt på nätterna och på dagarna är det hopplöst att få henne att sova.
Maten är också åt skogen. Vägrar allt utom amningen och väldigt ofta är inte det heller intressant. Kissar dåligt (räcker med blöjbyte morgon och kväll), bajsar dåligt (typ var tredje dag och EXTREMT lite). Känns som att allt är en kamp just nu och jag håller på att tröttna på att hon är så klistrad hos mig och jag får knappt en paus för att andas. Hoppas det vänder snart:/