LillLouise84 skrev 2014-09-21 07:41:03 följande:
Jag måste vara inne i spökveckorna ordentligt, jag känner mig inte gravid. Tarmarna har krympt och illamående är bättre, det som känns mest är väldigt ömma bröst. Och 400 toabesök om dagen jag orkar äntligen göra något igen. Jag är väldigt udda när det kommer till graviditets besvär, jag får extrema problem med slemhinnorna. Jag blir så torr i halsen och hostar och snorar. Det är som en enda lång bihåleinflammation med hosta, och jag hostar så jag tappar rösten. Så höll jag på från typ vecka 15 förra gången och fram till bf. Och nu är jag i vecka 15 igen och det har börjat. Jag vill verkligen inte förlora rösten helt och hållet igen det var fruktansvärt, jag var nämligen totalt stum från v 30 och till bf förra gången.
Oj! Nästäppa har jag ju hört om, men du verkar verkligen få extrema problem. Låter skitjobbigt att vara utan röst så länge, jag blir irriterad efter en dag.
Det enda jag märker med slemhinnorna är att jag är känsligare vid sex, och att jag ofta blöder lite när jag snyter mig.
Mina bröst slutade ömma för flera veckor sedan, men till min stora glädje är de fortfarande typ en storlek större än normalt, hehe.