• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Madelia
    Kpax skrev 2014-07-29 20:05:03 följande:
    Ja, det måste ju bli mer verkligt då, det vore ju inte fel :) Du får inte glömma uppdatera oss med resultaten!
    Absolut, är ju några veckor kvar, men självklart gör jag det :)
  • Madelia
    V1lda skrev 2014-07-29 20:49:25 följande:

Hej, hänger jätte gärna på er här på denna tråden. Plussade imorse, enligt sista menar är de BF 29 mars. Fick tid till barnmorskan för hälsosamtal i mitten av augusti. Hur har ni andra gjort med er inskrivning? Hoppas ni mår bra där ute :)

Jag har bara varit på hälsosamtalet, men ska på inskrivning 15/8 :) så det är ju ett par veckor kvar.
  • Vaniljhjärtan
    Madelia skrev 2014-07-29 21:46:14 följande:

Absolut, är ju några veckor kvar, men självklart gör jag det :)

Jag har så mycket kontakt med sjukvården ändå så jag väntar med allt, vi flyttar om en månad så jag startar upp allt på nya stället. Välkommen och grattis till plsset :)
    ~vaniljhjartan.blogg.se~ gravidbloggen från start
  • Pyret 85

Alltså denna rygg har varit/är fruktansvärd idag. Ont nere i ländryggen intill ryggraden och det liksom strålar ut mot höfterna. Inget skönt. Hoppas det är bättre imorgon.

• BowserSchnauzer

Hur bor alla? Vi bor i lägenhet (2:a) än så länge och blir lite fundersam på hur man ska lösa det med skötbord i badrummet som är ganska litet (kan inte ställa något på ett badkar för vi har bara dusch). Klurar...! Bebis kan ju sova i babynest i sängen första tiden tänker jag...

Hi hi, är ju en stund kvar men det känns som att helt plötsligt kommer det att vara vår och en liten ser förhoppningsvis världen... Försöker visualisera och tänka positivt att allt kommer att gå vägen även om det inte gått så lång tid ännu...

• Smulan 89

Vi har hus på landet, 110 kvm (3 sovrum). Funderar dock på att riva och bygga nytt och då större Runt 180 kvm. Vill ha 4-5 sovrum i huset, så barnen kan få egna rum och jag och min man ett eget. Sen är det alltid skönt med något extra rum till tex gästrum/arbetsrum eller liknande.

• Sanna&J

Hoppar in här :)

Plussade i söndags och är enligt uträkning beräknad i slutet av Mars, första barnet och överlycklig!

• Lejonhierta

Hoppar in här jag med. Väntade tvillingar fram till i torsdags då jag fick missfall på tvåan som varit lite slöare än ettan sedan start. Massor med ont och ivf därav tidiga ul.

Har bf ca 10/3 och det blir femte barnet.

Kaskadkräks minst en gång per dygn och gjort i två veckors tid, så min ständiga vapendragare är en liten rulle soppåsar. Postafen hjälper inte ett smack. Har tyvärr även redan foglossningar vilket beror på min bindvävssjukdom som gör att jag är lösare normalt i alla leder och fogar.

Tycker allt smakar läskigt sött och humöret är halvlabilt åt det irriterade hållet. Annars är väl livet rätt hyfsat....

• Kpax
    Lejonhierta skrev 2014-07-29 22:58:23 följande:

Hoppar in här jag med. Väntade tvillingar fram till i torsdags då jag fick missfall på tvåan som varit lite slöare än ettan sedan start. Massor med ont och ivf därav tidiga ul.

Har bf ca 10/3 och det blir femte barnet.

Kaskadkräks minst en gång per dygn och gjort i två veckors tid, så min ständiga vapendragare är en liten rulle soppåsar. Postafen hjälper inte ett smack. Har tyvärr även redan foglossningar vilket beror på min bindvävssjukdom som gör att jag är lösare normalt i alla leder och fogar.

Tycker allt smakar läskigt sött och humöret är halvlabilt åt det irriterade hållet. Annars är väl livet rätt hyfsat....

Har du bett om Lergigan comp? Postafen hjälpte inte mig heller, blev bara galet trött.
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?