BowserSchnauzer skrev 2014-07-29 22:23:59 följande:
Hur bor alla? Vi bor i lägenhet (2:a) än så länge och blir lite fundersam på hur man ska lösa det med skötbord i badrummet som är ganska litet (kan inte ställa något på ett badkar för vi har bara dusch). Klurar...! Bebis kan ju sova i babynest i sängen första tiden tänker jag...
Hi hi, är ju en stund kvar men det känns som att helt plötsligt kommer det att vara vår och en liten ser förhoppningsvis världen... Försöker visualisera och tänka positivt att allt kommer att gå vägen även om det inte gått så lång tid ännu...
Just nu bor vi i en liten etta men flyttar i aug till en 5a jag för som du fokar på positivt tänkande så långt det går
Lejonhierta skrev 2014-07-29 22:58:23 följande:
Hoppar in här jag med. Väntade tvillingar fram till i torsdags då jag fick missfall på tvåan som varit lite slöare än ettan sedan start. Massor med ont och ivf därav tidiga ul.
Har bf ca 10/3 och det blir femte barnet.
Kaskadkräks minst en gång per dygn och gjort i två veckors tid, så min ständiga vapendragare är en liten rulle soppåsar. Postafen hjälper inte ett smack. Har tyvärr även redan foglossningar vilket beror på min bindvävssjukdom som gör att jag är lösare normalt i alla leder och fogar.
Tycker allt smakar läskigt sött och humöret är halvlabilt åt det irriterade hållet. Annars är väl livet rätt hyfsat....
Låter jobbigt beklagar sorgen för förlusten men säger grattis till den lilla som stannar :)