• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Vaniljhjärtan
    Lejonhierta skrev 2014-07-30 09:27:18 följande:

Tack, ska på ul om två timmar för att kolla hur det ligger till i "enrummaren" , hoppas såklart allt är som det ska med den som stannade kvar.

Lycka till :)
    ~vaniljhjartan.blogg.se~ gravidbloggen från start
  • Yllraz
    Lejonhierta skrev 2014-07-30 09:27:18 följande:

Tack, ska på ul om två timmar för att kolla hur det ligger till i "enrummaren" , hoppas såklart allt är som det ska med den som stannade kvar.

Hoppas hoppas :)
  • tovemaja
    Teresiat skrev 2014-07-30 09:25:01 följande:

Vi har precis byggt ett hus på 160 kvm som vi flyttat in i för ett par månader sedan. Så här finns det också mycket plats. Alla stora husprojekt är klart, vilket känns riktigt lämpligt då jag har foglossningar... Yes tidigt som attan, faktum är att det var mitt första gravsymtom innan jag testat på BIM. + 4..

Skötbord tänkte jag ha i tvättstugan. Men jag har noterat att många väljer att ha det i bäbisens rum.. Vill man inte ha det nära rinnande vatten?

Tovemaja, vi tänkte också börja inreda barnrum kring jul. Men tankeverksamhet och planering går för fullt i min hjärna ;)

samma här! Planerar för fullt :)
  • Yllraz
    Teresiat skrev 2014-07-30 09:25:01 följande:

Vi har precis byggt ett hus på 160 kvm som vi flyttat in i för ett par månader sedan. Så här finns det också mycket plats. Alla stora husprojekt är klart, vilket känns riktigt lämpligt då jag har foglossningar... Yes tidigt som attan, faktum är att det var mitt första gravsymtom innan jag testat på BIM. + 4..

Skötbord tänkte jag ha i tvättstugan. Men jag har noterat att många väljer att ha det i bäbisens rum.. Vill man inte ha det nära rinnande vatten?

Tovemaja, vi tänkte också börja inreda barnrum kring jul. Men tankeverksamhet och planering går för fullt i min hjärna ;)

Vi har faktiskt både och just nu. En i Ossians rum för alla kissblöjor (nattbytet t.ex.), men en i tvättstugan för bajsblöjor och morgontvätten ;) Skulle jag behålla bara en, skulle jag definitivt välja den med rinnande vatten! Har hänt flertal gånger att man får hålla hela ungen under rinnande vatten haha
  • Evening primrose

Hej på er

Vilken behändig grupp

Har barn redan så här köps det nog inte så mycket, ny säng till dottern vad d lider så bebis får hennes Brio men vi kör babynest i vår säng första tiden tror jag, d funkade så bra sist. Syskonvagn kanske å ståbräda till nuvarande Kronan... En till matstol, sugen på en från Stokke (har Brio Sit nu), tja det blir ju lite grejer faktiskt ändå

Bor fortf i tvåa så behöver än så länge inte inreda nåt barnrum åt äldsta iaf

♡ Lilla E ♡
  • Ninat

Jag hoppar gärna in här också! Grattis till alla som plussat!

Jag plussade i förra veckan den 25:e och är beräknad till den 26 mars :)

Jag är helt överlycklig även ifall jag är jätte rädd för denna osäkra perioden :/

• Villhaenbebbe
    Ninat skrev 2014-07-30 13:32:19 följande:

Jag hoppar gärna in här också! Grattis till alla som plussat!

Jag plussade i förra veckan den 25:e och är beräknad till den 26 mars :)

Jag är helt överlycklig även ifall jag är jätte rädd för denna osäkra perioden :/

Vad kul :) grattis till plusset!

Jag är också så himla orolig nu, går in i vecka 7 imorgon, hoppas hoppas den lill* håller sig kvar <3
  • Ninat

Tack! :D

Vi får hoppas det går fort till v12!

Jag känner 2 st som har fått mf så jag har de i huvudet hela tiden :/

Jag är i v 6 (5+5) och ska på hälsosamtal på fredag :)

Vart bor alla någonstans? :) jag själv är bosatt i Jönköping eller lite utanför ;)

Jag blir 22 år och detta är min första graviditet som jag dessutom skall klara på egen hand :p

Någon mer som kommer bli ensamstående? :)

• Villhaenbebbe
    Ninat skrev 2014-07-30 13:56:37 följande:

Tack! :D

Vi får hoppas det går fort till v12!

Jag känner 2 st som har fått mf så jag har de i huvudet hela tiden :/

Jag är i v 6 (5+5) och ska på hälsosamtal på fredag :)

Vart bor alla någonstans? :) jag själv är bosatt i Jönköping eller lite utanför ;)

Jag blir 22 år och detta är min första graviditet som jag dessutom skall klara på egen hand :p

Någon mer som kommer bli ensamstående? :)

Åh du och jag ligger nästan lika, är också i v.6 (5+6), det är min första graviditet och är också 22 :) :) 

Jag var på hälsosamtal igår, fick datum för inskrivning 8/9, känns som en eeeevighet tills dess... 

Jag har min sambo, så jag kommer inte vara ensam. Men jag tror du kommer klara det galant :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?