• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Pyret 85

Ingen bra dag. fortfarande ont som tusan i ländryggen. Vad kan detta vara? Började ju i samband med grav.

• Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-31 18:28:34 följande:

Ingen bra dag. fortfarande ont som tusan i ländryggen. Vad kan detta vara? Började ju i samband med grav.

Är det inte ganska vanligt med molvärk i ländryggen när man är gravid? En del får väl det i samband med mens också, det har jag fått någon gång. Har känt mig trött där liksom.
  • Pyret 85
    Kpax skrev 2014-07-31 18:31:32 följande:
    Är det inte ganska vanligt med molvärk i ländryggen när man är gravid? En del får väl det i samband med mens också, det har jag fått någon gång. Har känt mig trött där liksom.
    ja det är liksom en trött känsla i ryggen. konstant. dag som natt och inget verkar hjälpa. Jag håller på att bli galen.
  • Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-31 18:33:14 följande:

ja det är liksom en trött känsla i ryggen. konstant. dag som natt och inget verkar hjälpa. Jag håller på att bli galen.

För 3- 4 veckor sedan var jag komatrött, jag trodde jag skulle somna i bilen till och från jobbet. Helt sinnessjuk känsla. Nu är jag inne på min andra semestervecka och jag tycker det är bättre, men det kan för all del bero på att jag inte gör ett skit, och ofta sover middag, hehe ;)
  • Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-31 18:33:14 följande:

Fast du kanske inte menade så, utan rent fysiskt? Så har jag inte känt.
  • Kpax
    Kpax skrev 2014-07-31 18:40:55 följande:

Fast du kanske inte menade så, utan rent fysiskt? Så har jag inte känt.

Men gud, du skriver ju I RYGGEN, vad är det med mig?? Ursäkta.
  • tovemaja
    Madelia skrev 2014-07-31 18:18:35 följande:
    Det är samma här, jag känner ingenting som tyder på en inneboende! Och får vänta 3 veckor med att se om något lever därinne. Tråkigt att gå runt och oroa sig :(
    skönt att höra att jag är ensam i alla fall! Hoppas att det är bra med bara våra pluttar i alla fall och att vi bara jar "tur". Har lovat mig själv att slappna av och njuta om allt ser bra ut på onsdag! Har längtat så efter denna graviditet!
  • Teresiat

Tovemaja och madelia. Jag har flera vänner som inte har haft några symtom och graviditeten resulterat i friska barn. Men jag vet hur ni känner er, har också vissa symtomfria perioder och då oroar jag mig som attans.. Men, som sagt, det är säkerligen ingen fara :) Vilken vecka kommer ni göra vul/ul?

• Madelia
    tovemaja skrev 2014-07-31 18:51:43 följande:
    skönt att höra att jag är ensam i alla fall! Hoppas att det är bra med bara våra pluttar i alla fall och att vi bara jar "tur". Har lovat mig själv att slappna av och njuta om allt ser bra ut på onsdag! Har längtat så efter denna graviditet!
    Ja det får vi verkligen hoppas, min är också väldigt efterlängtad:) vad spännande, lycka till så får du uppdatera om hur det gick:)
  • Madelia
    Teresiat skrev 2014-07-31 19:07:04 följande:

Tovemaja och madelia. Jag har flera vänner som inte har haft några symtom och graviditeten resulterat i friska barn. Men jag vet hur ni känner er, har också vissa symtomfria perioder och då oroar jag mig som attans.. Men, som sagt, det är säkerligen ingen fara :) Vilken vecka kommer ni göra vul/ul?

Tack, skönt att höra även om man ju vet att det kan vara så:) Jag ska göra KUB och har då ul i slutet av v.13. Så är exakt 3 veckor kvar idag:) tiden går väldigt sakta de här första veckorna när man nästan är mer orolig än glad :) men andra sidan kan man ju inte påverka så mycket vad som händer :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?