Inlägg från: Evening primrose |Visa alla inlägg
  • Evening primrose

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hej på er

Vilken behändig grupp

Har barn redan så här köps det nog inte så mycket, ny säng till dottern vad d lider så bebis får hennes Brio men vi kör babynest i vår säng första tiden tror jag, d funkade så bra sist. Syskonvagn kanske å ståbräda till nuvarande Kronan... En till matstol, sugen på en från Stokke (har Brio Sit nu), tja det blir ju lite grejer faktiskt ändå

Bor fortf i tvåa så behöver än så länge inte inreda nåt barnrum åt äldsta iaf

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Här är en till som ratar ergosittdelar!

Räkna med att köpa flera vagnar, sällan en vagn uppfyller alla krav eller passar för alla behov

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Framåtvända barn är väl från ca 1,5 år nåt sånt? Min pekar å undrar om massor skulle aldri vända henne utåt utom enstaka gånger å hon är ändå 15 mån

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Lejonhierta

Hade kontorstjänst förra grav och var sjukskriven i olika omfattning pga illamående/kräkning

Hade inga problem med FK heller, en del har d, beror ev på att jag ville börja jobba 50% asap

Har du fått nån medicin? Skälv har jag Lergigan

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Vad ni skriver, så kul!! Synd bara för mig som mår illa å inte orkar läsa
    Fick tre uthämtningar Lergigan Comp från en läkare på vårdcentralen iaf så nu står man sig ett tag. Inskrivning först 20 aug. Skippade tidigare då jag redan gjort hälsosamtalet å det en gång förut, blir hard core besök direkt ist med blodprov å KUB-blodprov och gud vet vad hihi
    Ska bli mys att komma tillbaka till mitt gamla BB

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Handlar inte detta med igångsättning om att datering på rul inte är exakt utan diffar plus minus tio dar el vad d är, man vill ju inte sätta igång folk för tidigt utan medicinsk motivering

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Till er som inte har pappan med så kan man få film hem från en del ställen. Bor ni nånstans där d finns fler ställen att göra rul på så kolla runt, fritt vårdval så man får göra var man vill

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Sommsrstad

Har Trygghansas barnförsäkring, anses bäst.

Hade deras gratis gravidförsäkring sist men ska ta betalvarianten nu, som du säger. Billigt i jämförelse med vad som kan hända.

♡ Lilla E ♡
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?