• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • mizzidus
    Pyret 85 skrev 2014-07-27 18:09:19 följande:

mizzidus: kan du lägga länken till BF-listan i trådstarten?

Det är fixat nu :)
  • mizzidus

Har ni berättat för era nära och kära ännu eller tycker ni att det är för tidigt? Reaktioner på personer som får veta det? :) Lite nyfiken!

Än så länge så vet hela min familj plus två kompisar till mig plus chefen på jobbet vet om det också. Erik (sambon)  tror jag inte har sagt något till sin familj och vänner ännu men det blir senare.

Jag har bara fått positiva kommentarer och grattis o.s.v . så jag känner att jag har ett stort stöd ifrån många omkring mig  :)

• hpajo

Vi har sagt till våra närmaste. Till våra föräldrar, han till sin bror och Jag till min farfar.

Vi har fått positiva reaktioner och vi valde att säga till dem närmaste om det skulle hända något.

• mizzidus
    hpajo skrev 2014-07-28 06:43:12 följande:

Vi har sagt till våra närmaste. Till våra föräldrar, han till sin bror och Jag till min farfar.

Vi har fått positiva reaktioner och vi valde att säga till dem närmaste om det skulle hända något.

Ja men precis så tänkte jag också om det skulle hända något plus så har de märkt på mig redan innan det blev "officiellt" att jag betedde mig annorlunda och sen när jag väl hade gjort testet så kunde jag inte hålla det för mig själv :)
  • Pyret 85

Har också berättat för dom närmsta. Resten får vänta till v.12. Men man vill ju bara skrika ut det till alla. Hahahah...

• Teresiat

Har pratat med kvinnokliniken och de låter oss inte komma in för ul. Blir så arg och förtvivlad. "Vänta och se"...

• Pyret 85
    Teresiat skrev 2014-07-28 09:45:21 följande:

Har pratat med kvinnokliniken och de låter oss inte komma in för ul. Blir så arg och förtvivlad. "Vänta och se"...

Blöder det fortfarande?
  • tovemaja
    Teresiat skrev 2014-07-28 09:45:21 följande:

fy så jobbigt för dig! Hur känns det idag? Ont?
  • Lilla W

@Teresiat Finns det ingen privat klinik där du bor, så du kan betala för ett UL?

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?