• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • hpajo

Hänger också på. Är 23 år, bor i norra Sverige har bf 14/3. Idag gick vi in i v.8 :) Har inskrivning den 6/8

Det är min första graviditet och min sambo han har en dotter sen tidigare som blir 4 år :)

• Teresiat

Haha oj det heter ju inte BIM lista när man redan är gravid! Ändra det när ni kopierar.... Så går det när man försökt i ett drygt år ;p

• BowserSchnauzer

Hej! Får jag hoppa in här också? BF 8/4 men kan ju komma tidigare i slutet av mars :). Första barnet, jag 28 han 34. Tänkte vänta lite med att boka inskrivning eftersom förra slutade i mf även om allt känns bra hittills. Sen funderar jag på att söka mig till en annan MVC som ligger närmre jobbet så måste kolla upp lite alternativ... :)

• Pyret 85

Var tvungen att kolla så hcg-nivån ökar som den ska. Hade ändå två test hemma. För en vecka sen visade det 1-2 veckor och idag detta.

• Pyret 85
    {#emotions_dlg.flower}BF-LISTA MARS/APRIL 2015{#emotions_dlg.flower}
    10/3 - Teresiat, 26 år, Umeå, första barnet
    31/3 - Pyret 85, Skåne, 2:a barnet
  • Truestar

BF-LISTA BF MARS 2015

2/3 - Truestar, 29 år, Eskilstuna, tredje barnet

• Truestar

Går de inte att radera inlägg såg att pyret 85 å jag skrev lista men pyret 85s var ju finare haha så man kan ta bort min om de går

• hpajo

BF-LISTA MARS/APRIL 2015

31/3 - Pyret 85, Skåne, 2:a barnet

14/3 - Hpajo, 23 år, Haparanda, första barnet

• Pyret 85
    {#emotions_dlg.flower}BF-LISTA MARS/APRIL 2015{#emotions_dlg.flower}

2/3 - Truestar, 29 år, Eskilstuna, 3:e barnet
    10/3 - Teresiat, 26 år, Umeå, 1:a barnet
    31/3 - Pyret 85, 28 år, Skåne, 2:a barnet
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?